![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kan ook gewoon snoeien, hoef je ook geen bospaadje aan te leggen. ![]() ![]() |
|
quote: Klopt. Maar de vorige bewoners vonden het nodig om 30m² antiworteldoek te bedekken met 15cm grond. .... Dat moet er dus uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Dat rond de omcirkelde zwarte vlek is mijn tuin, tot het hek van de buren ergens ver weg :p ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
ja we moeten hoognodig eens wat aan de achtertuin doen... ![]() ![]() ![]() ![]() en 2 BBQ's is wat overdreven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 09-05-2008 18:04] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:Nee hoor, dat was uitstekend de vorige keer ![]() ![]() |
|
een verwilderde tuin kan best heel tof zijn, maar het duurt meestal erg lang voordat het er tof uitziet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Stukkie tuin wat ik als buitenbak gebruik laat ik ook min of meer verwilderen. Veel houtstronkenzooi en stenen erin. Wat wilde bloemenzaad erin en laat maar gaan. Prachtbiotoop voor salamanders. Zitten in het vijvertje in ieder geval twee koppeltjes salamanders. Die zijn ´s avonds druk bezig met paaien, mooi gezicht. De grote vijver zit momenteel weer vol larven van padden. Net nog effe gesproeid, maar aan de weersverwachtingen te zien kan ik daar straks wel weer een poosje mee stoppen... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Weer eens wat anders dan een tuinkabouter. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
haha gaaf! Je moeder. ![]() |
|
In het voorjaar een aantal paprika en peperplanten in kweekbakken gezaaid. Paprikaplanten wil niet echt lukken, maar er staan momenteel zo´n 20 peperplanten waar al een aardig aantal pepers in hangen. Binnenkort veel hete gerechten maken dus ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Yay, binnenkort eens bezig een border maken met allerlei planten/bloemen. Nog meer lui bezig met de tuin? ![]() |
|
Iemand nog belang bij 3 á 4 kuub sierstenen? Oh ja, gratis af te halen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 02-03-2009 12:54] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Formaat? ![]() |
|
quote: Jep, maar 't is inmiddels meer een 6-jaren project... ![]() In ieder geval in 't voorjaar een nieuw terras laten straten en daar maar eens kijken wat we met de rest van de tuin moeten. Gaat helaas nog heel wat uren werk in zitten. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Heb de achtertuin maar eens geverticuteerd .. binnenkort eens opnieuw gras inzaaien. ![]() |
|
quote: Hier ligt geen bestrating of naja een klein pad en verder grasveldje met rondom ruimte voor een border en die border mag ik gaan inrichten enzo. Hartstikke leuk, ondanks dat het niet mijn tuin is ghehe. ![]() |
|
Ik heb in mijn tuintje in Utrecht heel wat uren werk zitten. Was wel een gave tuin. Elk seizoen een plant dat bloeide. Wat verschillende kruiden erin.. stukkie gras. In het begin 5 spaden diep gegraven om die verdomde 7blad er wat uit te krijgen. Maar toen ik met kerst mijn tuin terug zag was het weer dezelfde bouwput als toen we er kwamen wonen. Jammer ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
oei, pijnlijk onderwerp, tuin.. Bijzonder veel werk dit jaar, gras heeft groot onderhoud nodig, moet iets van schuurtje maken, heb ook nog een stuk of wat gezellige plantenbakken over, ![]() deze, en die moeten eerst weg ! Dus als iemand ze echt nodig heeft.... Vind ik ook niet ![]() |
|
Grmbl. Omdat ik op een zachte winter rekende had ik de tuin vol planten uit het zuiden als b.v. passiebloem staan. Alles kapot gevroren. Dat wordt borders leegtrekken en de boel omspitten volgend weekend. Ik denk dat ik er fruitbomen in ga zetten. En wat nieuw spul tegen de schutting en de achtermuur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
dat weegt zeker? signature ![]() |
|
quote:Wat voor stenen? Formaat? Foto? ![]() |
|
quote: Een hunebed! Gaaf! ![]() |
|
quote: u bedoelt die bakken van me ? Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: 5 á 7 cm. Te groot voor grind eigenlijk te klein voor een rotstuin. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |