|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Is ook zo .. zaterdag misschien ... |
|
zaterdag is er voetbal She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb gelukkig geen grote grasmat ... |
|
He bah, de tuin. We hebben een minituin voor het huis waar 1 boompje en 1 rozenstruik staan. In de achtertuin ligt een sinds jaren overleden grasmat met aan de zijkant wat aarde met aardbeiplantjes en wat kruiden. En verder hebben we daar een terras. Wat haat ik tuinieren, zeg. |
|
quote: Klinkt als Heliopsis (ofzoiets). Die worden maar 2 meter hoog,komen gele bloemen in en kom je nooit meer vanaf. |
|
quote: Idem. Oude huis had een 25-30m2 tuin. Nevah again ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Pleur dr grasveld neer, een paar schapen en/of geiten en het is toch opgelost? Ik wil juist een kei grote tuin, voor allemaal beestjes!! |
|
quote: Ik had er negers in... En een mega egel. Maar shapen en geiten midden in een stad gaan zo rottig LOL De buren gaan ze slachten enzo. Beestjes binnen FTW ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En gewoon betegelen met hier en daar een denneboom? Hoef je niks aan te doen |
|
quote: Neu, ik had een mega bloesem, 11 verschillende varens en wat hoeken diverse bamboe en ehh andere zooi. En een heg. En een bramenstruik. Gedoe allemaal Nu heb ik alleen een meter of 10 balkon Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb best wel groene vingers. En ik mag dagelijks betaald losgaan op een tuin van zo'n 1500 vierkante meter. Schoffelen en shit doe ik niet graag. Dingen omzagen daarintegen is erg leuk. |
|
Mijn tuin is 7 meter breed en 47 meter diep. de achterste 10 meter is helemaal ingesloten met groen. D'r staat me alleen 4 maanden achterstallig onderhoud te wachten.. Ik ga maar een motorzeis huren denk ik |
|
Ik heb pas een gave tuin! Hij is ongeveer 1,5 bij 2 meter en staat vol met onkruid en een kerstboom. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Is er al een balkontopic? Of mag ik ook over mijn balkon praten in het tuintopic? Dat zou ik namelijk wel leuk vinden. |
|
quote: Van mij mag je. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is jouw avatar tevens je huis? |
|
Dat is lekker diep ...pfew. Kan je je geld wel in kwijt. Tuinen zijn geld vreters als je het eeen beetje mooi wilt maken. |
|
Mijn ouders zijn al een half jaar bezig de tuin opnieuw aan te leggen. Altijd leuk een stukje schuine grond bij kopen |
|
Ik heb geen tuin maar wel een flink plat dak (50m2). Ben al een tijd van plan daar een dakterras op te maken. Hardhouten planken op dragers, omheining van hardhout zodat je niet met je dronken kop naar beneden kan flikkeren, wat hardhouten meubels erop en een flinke parasol, plantenbakken, leuk! Maar goed, dan mag ik daar wel flink wat $$$ voor opzij gaan zetten. Deze zomer zal het niet meer lukken dus, haha Gelukkig hebben mijn schoonouders een gigantische tuin zodat ik af en toe wel van de geneugten van het hebben van een tuin kan proeven. En, sja, als ik accuut behoefte heb in het groen te gaan zitten, ik heb diverse parken en zelfs een bos op max 10 minuten fietsen. |
|
quote:Nee, da's slot Loevestein. Maar ik ga echt niet veel geld in die tuin pompen. Ik hou wel van een beetje wild, en het is wel te gek om vlak bij het stadscentrum je eigen bos te hebben. |
|
quote: Ik zo'n 100m2. Ik zie mezelf alleen dat dak niet op klimmen steeds... Al kan ik intern wel een trap maken via het bovenlicht in de gang quote: Als ik de deur uitloop loop ik al een minipark in En de buren roepen af en toe naar boven of ik bier wil Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Voor alle mensen die klagen dat ze een tuin hebben: Jullie zijn niet wijs... ik heb een redelijk balkon, maar mijn god wat wil ik weer graag een tuin... en tuinieren is heerlijk en hoeft echt neit vreselijk veel te kosten als je maar de tijd neemt... en creatief bent met materialen... ... ik zou wel een mooie tuin willen en dan flink moeras erin aanleggen... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Mooie reptielentuin niks voor jou? Staan wel mooie foto's in Lacerta Lijkt mij ook wel wat, maar is een verdomd duur geintje om aan te leggen... Edit: In "Onder het Palmblad" staan ook wel leuke ideetjes [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-06-2006 9:46] spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja zekers... dat zou inderdaad het ultieme zijn... heb ook al hele ideeen daarover.... mooie geul met lekker veel verstopplaatsen en dan wat leuke diertjes erin... dat zou inderdaad wel wat zijn... moet je wel je tuin hermetisch afsluiten zodat ze niet ineens bij de buren in de tuin zitten anders krijg je weer van dat gezeik over gevaarlijke enge dieren... (natuurlijk...) hahaha... dit voorjaar trouwens een helemaal melanistische vipera berus gezien... helemaal zwart, super was dat... heb jij trouwens uberhaupt nog iets zitten? of echt destijds met de 'kroeg' bouwen alles de deur uitgedaan? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |