|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nha hoog werd het niet ... maar heb het nu redelijk opgelost. Cacodoppen eraf, alle onkruidplanten zoveel mogelijk met wortel eruit getrokken en daarna goed diep omschoffelen ... De planten die er nu staan krijgen wat dicht op de plant, en nu regelmatig schoffelen ... voor alsnog zie ik geen nieuwe aangroei |
|
quote: Hehe, zoonlief met schepnetje op pad gestuurd destijds. Gaat lekker, schat dat ze zichzelf hebben vermenigvuldigd tot wel iets van 50 exemplaren. Fokken als negers die dingen. zitten ook nog een stuk of 5 salamanders in de vijver en gisteren sinds lange tijd weer een pad ontdekt. spelfout weggehaald... |
|
Wij hadden ooit brulkikkers, van die vette motherfokkers. De hele nacht een tyfuslawaai, maar de buurvrouw kon het wle waarderen hehe. |
|
quote: Haha, die zijn niet goed voor de nachtrust idd ghehehe... spelfout weggehaald... |
|
Net even het grijsgebied bij m'n broer voor het huis onder handen genomen. Tering wat een troep stond daar. Stinkende gele heeft m'n hele shirt verneukt. Morgen even afmaken. Waarom? Zondag komt den koningin! |
|
de rozenstruik is ook weer in orde signature |
|
Kut hitte.... deze week heb ik spontaan brand gehad in de tuin. een stapeltje tuinafval vloog spontaan in de hens En coniferen gaan HARD. Brandweer erbij, Politie in de tuin, de halve buurt uitgelopen [jaja, sensatie] maar dankzij een zootje padvinders was het al geblust voordat de brandweer eindelijk uitgezocht had waar ze moesten zijn . Tering. |
|
Tuinen? Deathmetal luisteren op balkon. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nieuw project: het buitenterrarium. Om toch weer iets met koudbloedige diertjes te gaan doen, heb ik besloten om een buitenterrarium aan te leggen. Hierin wil ik Koreaanse vuurbuikpadjes (Bombina Orientalis) en smaragdhagedissen (Timon Lepidus) gaan houden. En als de ruimte het toelaat, laat ik er misschien ook nog een paar Chinese dwergkwartels in rondlopen. Ik ben al even aan het brainstormen en ben van mening dat dit iets heel moois kan gaan worden. spelfout weggehaald... |
|
Ben nu volop bezig met deze hoek te herwaarderen, dit wordt mijn kruidentuin Daar waar de frambozenstruiken stonden (nu stond er nog 1 plantje, al de rest was dood) staat nu niks meer, de composthoop is ge-update (netje ervoor gespannen voor luchtcirculatie te bekomen) Overmorgen nog een deel doen en volgende week kan ik beginnen planten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zo, nieuwe schuytting delen gezet, stroom in de tuin, planten erin, morgen nog eucalyptus boom in vooertuin zetten en het is zo'n beetje klaar ... dan beetje bij houden en er niet teveel aanzitten ... |
|
Tja, het huisje en het beestje had je al hè. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: :huh: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik denk dat Jenje stroom voor lichten, stopcontacten en ev. een tuinhuisje bedoelt, doch kan het ook zijn dat hij stromend water bedoelt, allerhande snelkoppelingen voor de aansluiting van een tuinslang, buitendouche, bubbelbad oid. bedoelt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vandaag even naar het bos om vast decoratiemateriaal te zoeken. Volgende week de zooi uitgraven en ongediertedicht maken denk ik. Hier heb ik verdomme echt zin in. Dit gaat iets moois worden ja! spelfout weggehaald... |
|
Ik zal vandaag eerst maar eens de rest van de tuin afgraven, dan kan er nieuw graszaad in. Nog best een klus, een tuin die 6 jaar verwaarloosd is geweest opknappen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gister voor het eerst weer gegrasmaaid(of is het grasgemaaid?) hehe,elk jaar gaat er een stukje 'tuin' weg en komt er een stukje gras bij,lekker makkelijk |
|
Deze soorten komen in mijn buitenterrarium... spelfout weggehaald... |
|
Zijn die beesten winterhard? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Mits er een diepe overwinteringsplaats is wel. En die ga ik ook zeker aanleggen. En ik ben niet de eerste hoor die deze twee soorten buiten ga houden. Zijn meer mensen met buitenterraria en de ervaringen met deze soorten zijn goed. Ook als ze het hele jaar door buiten zitten. Ik neem geen onnodige risico's dus spelfout weggehaald... |
|
leuk zo'n terarium achter huis, niet aan mij besteed. heb maar een halve postzegel als tuin m'n vrouw is bang voor alles wat koudbloedig is |
|
ben vandaag maar us 23791567 paardebloemen wezen killen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: hehehe Je moeder. |
|
Zometeen een deksel in elkaar knutselen en dan vanmiddag de eerste padjes ophalen Foto's binnenkort... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |