![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
voor mooie muurhagedissen is niet zo heel moeilijk toch... ![]() wel balen geen ruimte... ken het probleem wel... ik hoop dat ik binnen afzienbare tijd ook een beter onderkomen kan zoeken zodat ik wat meer ruimte heb voor de koudbloedigen... (lees aparte kamer) zeker met mijn laatste aanwinst (zie avatar) is dat toch zeer aanbevelens waardig hahaha... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
Dit jaar boor het eerst geen eigen tuin... Heb nu gelukkig wel een gigantisch stuk grond van een boer te leen waar ik een groentetuin heb mogen aanleggen (>200m2). Ik ben wel tuifreak maar vind siertuinen maar niks: veel te duur en je hebt er geen zak aan. Kruidentuin kunnen wel mooi zijn trouwens. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
mijn balkon staat vol met bakken met kruiden en hier en daar wat sierplanten... ik heb zelfs een moerasje ![]() maar ik ben ook wel een tuinier wat dat betreft... zelf hou ik vooral van een natuurlijke tuin... met kruiden en sierplanten gecompineerd... en het liefst zo natuurlijk mogelijk... zou zelf het liefst een mooi stukje heide willen maken met een moeras (kreek) en een mooi stukje schots en scheve muur... en denk dat varanus wel weet wat daar in gaat rondscharrelen ![]() if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
Een heide is anders totaal niet natuurlijk hoor :p Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
kun je even nader toelichten waarom heide niet natuurlijk zou zijn? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
quote: Alleen wel uitkijken dat je niet teveel brandnetels krijg he. TOen ik hier net ging wonen, was de hele tuin een grote brandnetel. En nu ziet het eruit als op pagina 1. Brandnetels zijn zo gemeen, die komen super vaak weer terug, ook al trek ze je uit de grond. 2 cm ernaast zit dan weer een beebie die je niet kan zien. ![]() |
|
quote: In Nederland is alleen heide te vinden op plekken waar de bodem in het verleden zodanig verneukt is dat de bodem veel te zuur is geworden (door zgn. potstallen). Bovendien zou er binnen de kortste keren bos staan, als we de jonge berkjes niet zouden maaien; of binnen de kortste keren grasland als de hele boel niet eens in de x jaar afgeplagd zou worden. En of het nou periodiek afgebrand, afgeplagd, gemaaid, of begraasd (door schapen) wordt, "natuurlijk" is het niet. Ik zeg trouwens niet dat het niet mooi is hè. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
tsja... owkee... hier in nederland is het niet 100% natuurlijk (alhoewel begrazing door dieren zoals schapen vind ik toch vrij natuurlijk ![]() ![]() if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
Nergens ter wereld is een heideveld 100% natuurlijk; overal moet er geplagd/gemaaid/begraasd worden om het te behouden. No offense; gewoon ff ter info. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: hmmm... of begraasd en dat is wel natuurlijk ![]() hahahahaha... ach wat maakt het uit... als het maar mooi is ![]() if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
Iemand een idee wat me 500kg grind gaat kosten~? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: veel? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
Ligt eraan volgens mij kan ik zo Big Bag van 500kg beter nemen dan losse zakken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Moet je een stratenmakersbedrijf bellen ... tuincentra zijn daar duur in ![]() |
|
Ja ik was al van plan om bij een gewone grind,zand handel te gaan kijken ipv een tuincentra. Nu hoor ik net dat een oom van me vriendin ook een grind en zandgroothandel heeft..alleen die is op vakantie tot volgende week donderdag..even bellen zo. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Regel dan meteen dat ie de grond die je af moet voeren meeneemt, kom je in deze regio bijna niet vanaf ... ![]() |
|
Ja, en idd gewoon een bigbag is stukken goedkoper dan die loesse zakken ![]() |
|
BigBag zit alleen wel 1500 kg in. Vaak gaan ze niet voor kleine beetjes. (tenzij je een jonge blonde vrouw bent natuurlijk) Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Mwoah, dan zeg je toch gewoon de hoeveelheid die je moet hebben? Als je maar betaald komen ze alles brengen hoor.. ![]() |
|
Hier heb je ze in 200 kg 500 kg 1000kg big bags dus het is wel mogelijk hoor..gewoon ff rondkijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Gisteren maar weer wat zooi gekocht voor op mn balkon. Het is geen tuin helaas, maar beter dan niks.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Zo, hele dag aan het werk geweest, en tegen het einde wat foto;s van de achtertuin gemaakt .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-06-2006 14:03] ![]() |
|
Oei, burgerlijk hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Netjes Jenje! Humzz ik heb ook een poging gedaan om planten op het balkon te houden maar ze gaan allemaal heel snel dood. Ik gok doordat de eerste uren van de dag.. (tot uurtje of 4) de zon er vol op staat. Zijn er planten die heel goed tegen volle zon kunnen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |