|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
ammoniak geur signature |
|
Hoeft toch niet in je kelder te gebeuren. Een schuurtje is ook prima. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik heb een tuin. Is nu alleen een zooitje, maar straks als alles weer gesnoeid moet worden zal alles er weer strak bijstaan. 'k kan niet wachten tot er weer gbbqd kan worden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Je vergeet het toevoegen van paardenmest Anders duurt dat composteren behoorlijk lang |
|
Ik ga echt geen haver beginnen eten! signature |
|
Het weer wordt weer beter. Eerste vuurbuikpad gisteren weer gezien en de gewone padden en salamanders in de vijvers zijn ook weer actief. Nu nog een graadje of 15 omhoog en dan weer lekker met een koud biertje in de tuin vertoeven. Gisteren tijdens het slachten van een paprika wat pitjes te drogen gelegd, kijken of ik wat paprikaplantjes kan kweken. En lukt dat niet, dan maar weer wat kant en klare paprikaplantjes kopen.. Vorig jaar nog een stek van een wilde roos van een braakliggend terrein meegnomen en geplant. Dat wou niet echt lukken, maar hij begint het nu goed te doen. En m´n bramenstruik begint ook goed uit te lopen. Lekker hoor, een tuin spelfout weggehaald... |
|
hehe vorig jaar nog paar kilo hennepzaad in de wijk gestrooit maar jammer genoeg heb ik nergens echt wat teruggezien behalve in huis daar is nog best een leuk plantje uit gekomen. dit jaar heb ik het zaad ergens anders vandaan gehaald, k hoop nu met wat meer succes, k kan ook nog even proberen met wat hormonen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ammoniak geur is bah! Dat hebben wij zo al in de tuin, onze 2 katten vinden het namelijk leuk om de zandbak en de voortuin vol te pissen, terwijl we toch 2 goedbijgehouden kattenbakken hebben, iemand een tip behalve castreren? |
|
je hebt van de sprays enzo maar weet neit of dat werkt, misschien zelf erin pissen dat dat verjaagd maarja t zijn je eigen katten dan is dat misschien wat lastiger. zelf pissen helpt goed tegen honden vossen en ander gespuis in je tuin, en natuurlijk tegen onkruid(k heb al veel onkruid laten verdwijnen). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok, ik zal me binnenkort eens een pistuitje aanschaffen |
|
quote: Ik heb mijn kikzorro's nog niet gespot. Onze graskarper is er ook al vandeur. (Die was met z'n 90 cm eigenlijk ook te groot voor onze vijver en is geadopteerd door een andere eigenaar voor in een waterbassin.) Wel hebben we weer enorm veel goudvis-mini's. Ik denk ook dat er andere mini's in zitten; goudvissen hebben toch geen stippies als baby zijnde? Oh ja, en er is een mama koi gespot I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zometeen effe 36 vierkante meter hardhouten terras schoonspuiten. spelfout weggehaald... |
|
Zo, paprika, uitjes, komkommers, spaanse pepers en wilde bloemen gezaaid... spelfout weggehaald... |
|
Gurbe-Jan de tuinman Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Die komkommers eet je ook op? |
|
quote: Nee, ik hanteer de tuinslang eerst, en wat daarna gebeurt weet je al... spelfout weggehaald... |
|
Heerlijk tuinier weer. Vrijdag een terras erin geknald en een goeie 10 vierkante meter antiworteldoek uitgegraven. Gister nog een beetje bezig geweest met onkruid wieden en een bospaadje door de tuin aangelegd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net basilicum, peterselie en bieslook geplant... spelfout weggehaald... |
|
quote: En is nu dood. Kuit was versteent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Afgelopen zondag. Scrambled Egg in de zon nuttigen en dan verse bieslook knippen en dat eroverheen mieteren. Binnenkort weer aarbeien van eigen planten. Eigen spul telen heerst. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-05-2008 19:58] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
toch lijkt aambeien telen mij een niet zo leuke bezigheid |
|
quote: Waar heb jij het over? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
jaa snel veranderen he nu is mijn grapje niet meer leuk. *volgende keer quoten* |
|
Automagische spelling check van Firefox kwam er mee. Niet kijken en aannemen dat de bovenste in het rijtje het goede was. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |