![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo dan. Volgende week dinsdag komt de hovenier langs om een offerte op te stellen: Egalisatie van de achtertuin en aanleg van nieuwe bestrating. Dat gaat mijn tuintje behoorlijk opknappen! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Geld teveel? Mooi werk om zelf te doen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Gaaf ding! :') quote: Gaat niet goed met Cactirama?? ![]() Je moeder. ![]() |
|
@Bastianus Mooi werk? Mn reet, ik heb dat toen gedeeltelijk zelf gedaan bij mijn tuin omdat dat een hoop geld scheelde, maar om dat nu als mooi werk te omschrijven gaat me wat te ver. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 27-07-2009 12:08] ![]() |
|
quote: Als jij iemand kent die voor een zacht prijsje met een graafmachine bij mij aan de slag wil, dan hou ik me aanbevolen. Wel een professional graag. Geloof me, dit is niet zelf te doen zonder dat het me vele weken werk kost, mét een groep mensen.. en zelfs dan is het nog maar de vraag of het een succes wordt. Bestrating zou ik an sich zelf kunnen doen, maar quite frankly: Ik heb daar totaal geen zin in en laat het liever door een vakman doen. Weet ik tenminste zeker dat het goed opgeleverd wordt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wat ga je laten doen en hoeveel m2? ![]() |
|
quote: Tuurlijk wel, alleen zit er nu 3,5 hectare in Polen ipv iets van 2 ha in Nederland. Hierzo krijgen we misschien nog een nieuw kasje maar dat zal niet veel voorstellen en is voor distributie niet voor kweek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Uitgraven en egalisatie van de achtertuin (55-60 m2). Boomstronk laten verwijderen. Bestrating van ca. 10 m2 bij het huis en nog een stukje van 8 m2 bij de schuur. Aanleg van een pad van het huis naar de schuur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ligt er nu al zand in? ![]() |
|
Er groeit nu een enorme wildernis. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ook mooi! Boeiender ![]() |
|
een machete is goedkoper dan een hovenier he ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Mooi lapje grond zo te lezen. Ik heb mijn achtertuin (zo'n 80 m2) samen met mijn schoonvader en vader helemaal opnieuw bestraat, een stuk beton met de hand gestort, een schuur gebouw en een grasveld van 40 m2 aangelegd. Het sjouwwerk heb ik voor het grootste gedeelte zelf gedaan, met de hand. Maar ik vind zwaar lichamelijk pezen dan ook echt kicken, als ik niet 1 keer in de week zwaar werk doe of me achter het drumstel afreageer dan zit ik de rest van de week met een energie-overschot en slecht in mijn vel. Op mijn werk vind ik het ook te gek om samen met moeilijk opvoedbaren eikenhout te zagen met de hand, boomstronken uit te graven, te spitten etc. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Kijk aan, slim volk bij die verenging. ![]() En nu onkruidvrij zien te houden. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nha als je er niet overtuigd ben dat je het én goed kunt én er de tijd voor hebt, kun je het net zo goed laten doen. Kost wat maar dan heb je ook wat. ![]() |
|
quote: Onkruid is vaak ook mooi alleen moet je het wel een tijdje laten staan ![]() maargoed dat zullen ze wel niet gewild hebben want dan zitten hun eigen tuintjes binnen de kortste keren ook helemaal vol. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kan mooi zijn inderdaad, wij laten nu ook van alles opkomen en zien later wel wat het is. Behalve als je zevenblad in de tuin hebt, dan ben je niet blij ... Uiteraard is onkruid in een volkstuin sowieso not done. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
zevenblad is wel best lekker, alleen oppassen dat je niet perongeluk een ander soort heb want vele van zn broertjes zijn giftig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik mis veel dingen ![]() Je moeder. ![]() |
|
hehe nouja t is al een paar jaar verkocht, maar nu hebben we pas besloten dat het in Nederland gewoon te duur is dus gaan we nog wat eerder weg als geplanned. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Iedereen verhuizen naar Polen? Beste stap... Je moeder. ![]() |
|
mja ik blijf ook wel in Nederland voorlopig(studie enzo) Maarja wij hadden al goede contacten in Polen dus gelijk na het Schengen akkoord hebben we kunnen verhuizen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ah dus iedereen is ook al weg? Ik mis echt veel zeg ![]() Je moeder. ![]() |
|
Klopt het dat wanneer je parkietzaad strooit in je tuin het voor zoveel onkruid zorgt dat het niet meer weg te krijgen is? ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |