![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha goed bezig varanus, qua groente kun je zeker al volledig op je tuintje vertrouwen? En wat voor kasje wil je gaan bouwen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: We eten al maanden van eigen tuin ja, en ik denk dat ik nooooooit weer groente uit de winkel hoef te halen als je ziet wat we al in de vriezer hebben liggen.. ![]() Kasje, geen idee nog, effe plannen maken nog... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik zou voor een Cravo kas gaan. Retractable roof Cravo greenhouse. Beste kassen voor planten die niet continu extra verwarmd hoeft te worden en die je toch regelmatig (binnen 2 min) in de buitenlucht kunnen staan! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Iemand ruikt een verkoopkans ![]() |
|
![]() Zou je denken ![]() Ik zit tegenwoordig meer richting de boeren dan de tuinders. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Heeft er hier wel eens iemand een eigen tuinset gemaakt van steigerhout? Overweeg om een loungebank en een tafel te gaan maken. Steigerhout is zo'n 2 euro per meter plank, bouwtekeningen staan zat online en nieuw kost een simpel kutbankje al snel 400 euro.... ![]() |
|
Lijkt me goed te doen, zolang je een beetje recht kan zagen. ![]() |
|
Alleen heb je met steigerhout wel je reet vol met splinters als je het mij vraagt. ![]() |
|
quote:Een vriend van mij heeft ook zelf zijn tuinset in elkaar geknutseld van steigerplanken, als je een beetje handig bent en er de tijd voor hebt is het een goed alternatief en het ziet er leuk uit. Ik zeg doen. ![]() ![]() |
|
quote: Je moet het natuurlijk wel schuren en beitsen hè. ![]() ![]() |
|
quote: Dan koop ik liever hout dat al glad cq geschaaft is. Scheelt een berg schuurwerk. ![]() |
|
Mja, dan ben je ook meer geld kwijt. En ik geloof juist dat het Valorian hem daar om ging. ![]() |
|
quote:Hier staan 3 tafels van steigerplanken. Als je een kennis hebt met een vandiktebank is dat helemaal mooi. Los gaan met een bandschuurmachine is ook wel te doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Staan meubels van steigerhout niet de hele tijd op de achterste poten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: idee? quote: ![]() |
|
Dat is... zielig. ![]() |
|
Paar verse plaatjes... Courgetteoogst van vandaag... ![]() Boerenkool.. ![]() Spekbonen en sperziebonen.. ![]() Winterwortels.. ![]() Vrouwlief aan het courgetteoogsten... ![]() Bietjes... ![]() nogmaals... ![]() Overzichtje met vooraan de prei... ![]() Nogmaals courgettes... ![]() Overzicht vanaf de andere kant. Het gehele stuk binnen de omheining heb ik volgend jaar tot m'n beschikking, ongeveer 225 vierkante meter in totaal... ![]() Edit: voor de duidelijkheid, m'n broer en schoonzus zaten aan de rechterkant van het tegelpad, maar die stoppen er dus mee. Ik ben dan ook erg blij dat we vorig jaar het gehele stuk in een keer van een omheining hebben voorzien... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-08-2010 16:22] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gaaf man, lekker ruim ook ![]() ![]() |
|
Inderdaad. En volgend jaar ruimte voor een peperkwekerij. ![]() |
|
Rare bananen .. ![]() |
|
quote: Ja, en volgend jaar helemaal. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hoeveel uur per week ben je daar nu aan kwijt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Je bent wel een beetje van de gourgettes hè Varanus? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |