|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LEKKK0000R |
|
De 2de keer is hij nog beter. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Na al die jaren bakt Koning Diamant ze nog steeds bruin! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Eindelijk weer eens heersende nieuwe muziek. |
|
Ben benieuwd of er met dit studioalbum ook een europese tour in zit. Dat viel met The Spiders Lullabye, The Graveyard en Voodoo nogal tegen. OK, Mercyful Fate was toen nog actief. |
|
Ze hebben in Scandinavië al een aantal optredens gedaan dus ik ga er vanuit dat er wel een tour komt. Doet iemand anders die main riff ook een beetje aan painkiller denken? |
|
Beschuldig je de king nou van ordinair jatwerk? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Inderdaad, oktober en november 2007 is al geboekt in Skandinavie, dan moet Tilburg. 013 er zeker in zitten rond die tijd. Jatwerk van Priest?, ik denk het niet 99,9% van de muziek is al gemaakt omdat er maar 7 noten zijn (een kruis omhoog, een mol omlaag) en geen nieuwe akkoorden uitgevonden worden. Is de kans heel groot dat een muzikant onbewust iets speelt wat iemand anders ook zo speelde, en zeker in metal. |
|
Ik beschuldig niemand van jatwerk hoor. Het deed me er gewoon aan denken. Rustig maar |
|
Blij dat je dat zegt voordat je gelyncht wordt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ja, ik begon me al even zorgen te maken |
|
Hmm, ik had meer het idee dat er een riff inzat die ook op het openingsnummer van Abigail IIzit. Niet dat het me verder een reet boeit, de King heerscht. |
|
Hey, lijkt wel een cover van Painkiller! Edit: ah, was al gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-05-2007 23:39] |
|
Stomme Robin! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat moeten we weer eens doen ja. Ontopic: eh, ja, gaaf nummer dus. |
|
quote: Ach, beetje . “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jezus wat droog |
|
hehehe, dat was een nadenkertje Wim. Als je trouwens "King Diamond" visualiseert, is zijn naamskeuze best wel vanzelfsprekend eigenlijk Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hehehe, precies. Er is btw een topic hiero ergens waar het daar over gaat, raad de band ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Heb inmiddels het complete album binnen en ik kan zeggen dat het een topper is, snel verder luisteren, doei! |
|
quote: "Gaat op zoek" “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En waar staat dat album? |
|
Idd, heb je een hintje, geen link, dat mag niet, maar een hintje. Ik kan 'em niet vinden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nog steeds niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |