|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: + Veel. Die solo! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik vind het dan wel weer een gaaf nummer Al is het instrumentaal inderdaad minder, de zang compenseert dat voor mij. quote:Tja, dat sowieso |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Die "beloofde" live dvd/blu-ray zie ik nog weinig van... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-04-2018 9:53] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik dacht er ook nog laatst aan dat die DVD er nog steeds niet is. Het gaat allemaal behoorlijk langzaam. Bedenken dat mijnheer dit jaar 62 jaar oud wordt. En zoals het lijkt gaat men met 70 jaar met pensioen als gerenommeerd metal muzikant. Volgens Brian Slagel van Metal Blade moet er ook nog altijd een Mercyful Fate plaat komen. Maar steeds hoor je hetzelfde verhaal dat hij kiest voor zijn eigen band omdat daar de meeste centen zijn te halen. |
|
Als King Diamond / Mercyful Fate fan is geduld een schone zaak. Die Blu-ray is in ieder geval wel bijna af en afgaand op de eerder vrijgegeven Halloween clip wordt dit zeker de moeite waard. Een nieuwe plaat is ook in de maak...een tour dus ook. En de band heeft nu het management van ook o.a. Megadeth dus zullen ze vaker op pad gaan aldus Ome King. Voorheen deden ze dit alsnog allemaal zelf / via Ole Bang. Hier nog een interview van vorige weekend tussen King en Eddie Trunk: Deel 1. https://www.youtube.com/watch?v=buGCdDBjemM deel 2. https://www.youtube.com/watch?v=h0c92FQugfQ bub |
|
quote: Godverdomme, ja, zeg! Dit baart me wel een beetje zorgen. "KING DIAMOND is preparing to enter the studio to begin writing and recording the long-awaited follow-up to 2007's "Give Me Your Soul... Please" album." "Although the music for the next KING DIAMOND disc is far from completed," Als je 11 jaar de tijd hebt gehad (in principe), dan zou je toch denken dat er wel wat klaar was, maar nee. Welnee! Ze gaan er aan beginnen... Als je je bedenkt dat King in de periode 1986 - 1989 4 werkelijk gewéldige metal albums heeft afgeleverd. In 4!!! jaar tijd. Dan zou je kunnen denken dat er in theorie een knaller aan komt. Ik hoop het echt heel erg, maar dit is echt een belangrijke plaat. En misschien wel de laatste. Weet ik veel. smoeilijk [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-04-2018 0:14] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hij zou toen in december 2007 de Arnhem Metal Meeting gaan headlinen en afsluiten. Maar toen kreeg mijnheer de nodige bypass operaties in de loop van dat jaar. Sindsdien is alles op een mager pitje. Te bedenken dat hij in 1997 nog 2 shows achter elkaar gaf, eerst het podium op met King Diamond en daarna met Mercyful Fate. Zijn lichaam zal hoe dan ook een flinke knal gekregen hebben en allang de conditie niet meer hebben van weleer. Doet me nog denken hoe hij ons liet zitten in 2014 met zijn optreden in 013, toen omdat hij perse fit moest zijn voor het Wacken opreden de zaterdag. Wacken headlinen wat al vast stond in 2013 en waar natuurlijk meer knaken waren te verdienen. Er worden nog weinig risico,s genomen dat is overduidelijk. En King kan na eigen zeggen zuinig met zijn geld omgaan. Hij kon zich een Lotus kopen na de onvangen royalties van Metallica. Het heeft allemaal met geld te maken en hoe hij zelf er het beste uitkomt. |
|
quote: je zou wel een grote debiel zijn als je het niet zo zou aanpakken. de meesten smijten hun geld zo weer over de balk. |
|
quote: Wat een teringlijer hé! Gewoon jou laten zitten voor een of ander medisch dingetje... tssss. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Heeft hij geld van je gestolen? Gezien je zuur doet over zijn centen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat zijn jouw woorden. Toen ik het opschreef speelde die gedachte niet in mijn hoofd waar jij hem voor uitmaakt. Ik heb er geen nacht van wakker gelegen dat hij niet kwam toen. Wel verklaart dit wat over het level van jouw bewustzijnsniveau. Om op voorbaat ervan uit te gaan dat ik die uitdrukking zou bedoelen voor hem. Knappe jongen! Ik wens King de allerbeste gezondheid toe. En als je jaren rookt dan kan dit gebeuren. Hopelijk kunnen we met z,n allen nog een paar goede optredens van hem zien! |
|
Maar iig vooral een goede plaat, dat vind ik iig belangrijker dan een live show. En het liefst nog een Mercyful Fate plaat, please... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die MF plaat zie ik er helaas echt niet meer komen. En bij die DVD begin ik onderhand ook mn twijfels te krijgen... Ik laat me verrassen door een nieuwe KD plaat. |
|
Een nieuwe MF plaat, dat zou me wel heel erg verbazen.... lampje |
|
Nou ja, de heren shermann/denner kunnen zelf ook wel een nummer of wat bedenken. Dit keer met in gedachten dat King het gaat inzingen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 08-04-2018 5:45] |
|
Metal Blade is goed bezig. Op 18 Mei 3 nieuwe Picture Disc releases op 180 gram. "Them" en Abigail zijn destijds al eerder uitgebracht door Roadrunner. Echter ziet de B kant er nu wel anders uit. Belangrijker (voor mijzelf in ieder geval) is dat Fatal Portrait nu officieel als picture disc uitkomt. Mooi spul voor de verzamelaar. bub |
|
Fatal Portrait was eerder inderdaad op picture l.p. alleen uitgekomen als bootleg. Limited 250 stuks. Door een groep Die Hard King Diamond fans uit Zwitserland. De verkoop prijzen variëren nogal. https://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=fatal+portrait+picture+disc&thumbs=&currsel=&sortord=&endfrom=&endthru=&ipp=&sdc=&x=0&y=0 |
|
Het lijkt erop dat 21 september de release datums wordt van de Blu ray! https://www.amazon.com/King-Diamond-Songs-for-the-Dead-Live-Blu-ray/dp/B07FSWS4GT?SubscriptionId=AKIAIY4YSQJMFDJATNBA&tag=bluray-012-20&linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&creativeASIN=B07FSWS4GT&m=ATVPDKIKX0DER bub |
|
Zag het ook, ja. Eindelijk, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eindelijk!!! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |