|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als King fan hebben we veel geduld nodig. De planning staat nu op 21 Januari. https://www.bullmoose.com/p/28058183/king-diamond-songs-for-the-dead-live-transparent-red-with-white-splatter-vinyl Overigens doet de link het niet. Bullmoose.com ligt plat op moment van tikken. Elpee, cd, dvd, Blu-ray. Ik wil alles! bub |
|
Ken je die mop van die King Diamond Blu-ray? ........ Bazzio Attacks!!! |
|
Trailer van de dvd / blu ray bub |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heel vet! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eindelijk? Nu nog een datum.... Bazzio Attacks!!! |
|
Een poll op de KING DIAMOND & MERCYFUL FATE GROUP op facebook: When will King release the Abigail live 2016 DVD ? Vooralsnog krijgt deze de meeste stemmen. The 7th day of July 2777 Ik moest gniffelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Het is officieel: 25 january! Bij metalblade USA kan je gelijk alles in 1 bundel bestellen. Een 140 dollar. Hoppa! https://www.indiemerch.com/metalbladerecords/search/?q=KingDiamond-SongsForTheDead-19 Ik wacht wel op de Large. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 06-12-2018 19:29] bub |
|
Songs for the dead, huh? Dat is zo ongeveer letterlijk van night of the unborn van mercyful fate. A song for the dead To whom life has just begun Life of the unborn edit. Eindelijk een datum! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-12-2018 20:06] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
En nog een clipje. Klinkt akelig goed allemaal (wat wel de vraag oplevert hoeveel er achteraf nog aan gesleuteld is..) ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klinkt héél erg goed, ja. Jammer dat het niet het hele nummer is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nog 1 maand, dan de gehele Blu-ray! bub |
|
Wederom een half nummer. Dit maal Welcome Home. Nog 4 weken. bub |
|
quote: quote: Ik zie het al, het loopt alweer uit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En nu weer 3. bub |
|
En wederom een hele toffe clip. @ F.Jacobse. Nog 2 maanden! bub |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Eindelijk een heel nummer, heel vet! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wederom een nieuwe clip. The Black Horseman. Geen heel nummer maar wel weer gaaf en kippenvel! . Nog 3 weken! bub |
|
quote: Toch jammer dat we 2 keer nagenoeg dezelfde show voorgeschoteld krijgen. Waarom niet in plaats daar van een oude show erbij + de officiële videoclips voor Welcome Home, Sleepless Nights, The Family Ghost, etc ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je kan ook denken 2 shows voor de prijs van 1. Weliswaar dezelfde stlist. Die setlist is wel fucking killer! En als ik de clips mag geloven zijn beide shows geweldige opnames en dus garant voor vele uurtjes pret. Die paar videoclips staan wel op YouTube. Wat ik wel jammer vind is dat er bijvoorbeeld geen extra opnamen zijn van de band, vlak voor de show of na de show. Bandlid reacties of kleine interviews e.d. Als fan ben ik allang blij dat er eindelijk een toffe blu-ray verschijnt. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |