|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb 'em ooit op dynamo gezien. Ben naar nog geen twee nummers weggelopen vond het niet echt boeiend. |
|
Van abigail: arrival "We know You've come to inherit what's Yours...The Mansion Take our advise and go back on this night If you refuse 18 will become 9...Oh No" Oh 18 is 9 [THEME: Andy. SOLO: Mike.] Jonathan laughed and said "Get out of My way" "I don't believe a word You say" The 7 horsemen disapeared into the night and said "Someday You'll need our help my friend" I think poor Jonathan was scared 18 is actually 9...It stuck in his mind Kan iemand mij misschien vertellen wat de achterliggende gedachte van 18 is actually 9 vertellen, want ik weet niet zeker wat ermee bedoeld wordt? And my marlboro light |
|
Twee worden één, die geest ging toch in zn vrouw haar hoofd zitten? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het zat wel dieper, dacht ik. er is iets met die getallen, ff zoeken, ONDERTUSSEN!!!!! http://www.metalblade.com/bands/King_Diamond/king_diamond-blood_to_walk.mp3 nieuw nummer, bijna binnen. Oud Vuil. |
|
quote: T valt me een beetje tegen moet ik zeggen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
tja, je moet ervan houden zeg maar |
|
mja, zo op het eerste oor wat leuke dingen, maar het imponeerde nou niet meteen. maar wat een mooie hoes. Oud Vuil. |
|
quote: Ik hou wel van KD, maar dat nieuwe nr. doet me niet zoveel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik gokte ook maar wat, ken wel iemand die numerologie kan, ns vragen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik ben benieuwd... And my marlboro light |
|
Ik heb de nieuwe en hij is geweldig!! Echt plaat van 2003 Ik, Wil Schuurman |
|
ik vind abigail zwaar heerschen, maar verder heb ik niet zoveel van ze gehoort "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
tis heel simpel: 1+8=9, 9 is een getal wat altijd bij zichzelf terugkomt als je het vermenigvuldigd met elk ander nummer. Bv. 9 x 74 is 666, 6+6+6=18, 1+8=9 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
De nieuwe King Diamond heerscht. Ere wie ere toekomt. Het verhaal is vrij origineel, de sfeer is lekker griezelig en King zelf levert een prestatie af die ik zou willen vergelijken met zijn vocalen op 'Don't Break the Oath'. Ik weet weer naar wat ik moet luisteren de komende maanden. Hail King Diamond!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
fuck, ik ben helemaal vergeten om 'em te kopen, ben net zelfs in de free record shop geweest. Oud Vuil. |
|
quote: Kieken.... (trouwens, Free Record Shop is the place to be als je gemiddeld 3 à 4 euro meer voor een cd wilt betalen dan in een speciaalzaak voor metal) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ik woon in veenedaal, weinig keus. denk dat ik hem maar online koop. Oud Vuil. |
|
Kind Diamond heerscht as well as Mercyful Fate! laatst nog Abigail II op LP gehaald |
|
quote: Ik heb hem godverdomme nog niet gevonden , maandag nog eens kijken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb The Puppet master al, zit in een prachtig kartonnen hoesje en er zit ook nog een DVD bij waar King Diamond het verhaal van de cd verteld! |
|
inderdaad "the puppet master" is echt weer eens een heerlijke KD masterschijf!...zeer cool en creepy verhaal en die zangeres af en toe er tussendoor vind ik echt geniaal! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hehe klopt luister m voor de tweede keer |
|
Hell yeah! The puppet master is idd een meesterlijk schijfje. Persoonlijk vond ik Abigail II wel aardig maar niet wereldschokkend. The puppet master maakt dat weer helemaal goed. Goeie mix tussen lekkere songs en creepy sfeer. De sfeer is af en toe ook een beetje carnavalesk, wat weer goed bij het verhaal past. Ook dat licht symphonische randje valt erg goed bij mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Abigail II het beste vind sinds 'the EYE' en dat the Puppet Master niet aan Abigail II kan tippen. Desalnietemin vind ik het een erg goede plaat, zal zeker in de top 3 komen! Nu is het wachten op de tourdata Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |