|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
|
quote: Verdomme, nuja als hij echt ginder wil blijven wonen (fuck waarom als je uit zo'n mooieµ werelddeel komt?) moet hij er wel voor gaan. Jammer, want ik keek er ook naar uit I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmmm dan maar wachten tot volgend jaar. Over nie zo al te lange tijd komt die dubbel live cd uit. Das tenminste al een voorproefje voor volgend jaar. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
*snif* Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Is er nog nieuws over kd? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
20 september releasedate van et live album "Deadly Lullabye's". Verder nie veel nieuws. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Van de frontpage gejat: http://www.metalblade.com/bands/king_diamond/kingd-mansionindarkness.mp3 Wat een geluid! Kijk ff naar dat KD frontpage stukje, jenje, staat volgens mij een foutje in. Oud Vuil. |
|
quote: Doet het niet.... .. |
|
quote: Met Quicktime werkt ie prima hier. Check de frontpage anders. Oud Vuil. |
|
quote: Doet het ook niet....Ik zal het morgen nog iets proberen. .. |
|
Hier doettie het ook, maar zeker wat een geluid! dood |
|
quote:? wat dan? |
|
quote: Euh... 11 dec Double Diamond, Oceans Of Sadness, Lemuria, Artrach, Depravity en Morrighan's Cry Wervik (België) (zaal Oosthove) En anders snap ik het niet weer, denk ik. Maar wat heeft dit optreden met KD te maken? Oud Vuil. |
|
quote: omg.... wat blijft die vent roelen... Bonnie is al jaren idolaat van KD |
|
quote: Komt door bugje in systeem wat concerten linkt aan artikelen Hij sorteert nu op "king" en "diamond" Vandaar dat Double Diamond er bij komt te staan .. |
|
Ah, ok. @ Boniie. Webwimmie is ook al jaren gek van den king, vooral zijn oudere werk. Oud Vuil. |
|
quote: Nieuwe werk is ook niks mis mee.... .. |
|
wheuh... Ik vind tot en met "spider's lullaby" bijzonder tof, het spul daarna 'gewoon' tof. |
|
Tot aan 'The Eye' was ie geniaal, daarna steeds minder. 'House of God' was opnieuw briljant. Wat erna komt is gewoon erg lekker. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Rechtermuisknop Doel opslaan werkt ook niet? Die mp3 klinkt verdomd gaaf, de vocalen klinken super! |
|
Jaja, binnenkort treed hij op in Rotterdam: "oeh wat een enge man, die moet op onze flyer" |
|
Gister Them en conspiracy gekocht....ze zijn allebei geweldig .. |
|
quote: Blasphemy dat die fotot voor dit soort doeleinde word gebruikt. Aanklagen die lui. hehe. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |