IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-06-2010 9:09 by verlepte theedoek Profiel van verlepte theedoekhttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 4 juni 2010 22:52 schreef De Tegenpartij het volgende:

GOD VER DOMME!!! Wat een ontzettend goede cover. Werkelijk alles klopt eraan. En wat kan die gast zingen, zeg!!!!


Kippevel


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-06-2010 15:27 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 25 februari 2010 17:52 schreef Evil666 het volgende:
King Diamond kon ik Fatal Portrait vroeger wel waarderen. Later werk is niet slecht, maar wordt meer van hetzelfde en mist de sfeer die er juist bij Melissa zo in zit. Them en Abigail... voor mij een kil en uitgemolken kunstje in herhaling.



ahhhaaaaaa ja grapjas !


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2010 15:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mja, die post gaat werkelijk nergens over, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-06-2010 15:30 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 5 juni 2010 15:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mja, die post gaat werkelijk nergens over, imo.


nee inderdaad, ik zat alweer gelijk op de kast


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2010 15:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, die platen waar hij het over heeft barsten juist van de sfeer, latere KD werk mist dat, weer imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-06-2010 15:34 by invictis Profiel van invictis

inderdaad, alhoewel blijft natuurlijk kwestie van smaak.
ik draai eigenlijk alles grijs van MF & KD.
maar Abigail ben ik zo leip van.
maar ik ben ook een sloerie 1e klas betreft beide bands.
oh tipje Wim, check even de lieve mensen van G.O.D. merchandise.
ze hebben wel een bepaald leuk shirt van MF.
die andere waar we het over hebbben gehad kan ik hopelijk regelen aankomende maand.

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 05-06-2010 15:35]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2010 15:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ok, ga ik checken. En alvast bedankt!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2010 18:17 by Bub Profiel van Bub

Op een aantal webwinkels staat er een dvd te pre-orderen van King Diamond.

En er staat niets nieuws op :
* Welcome Home (Video)
* Interviews
* Documentary
* Store Signing
* The Family Ghost (Video)

Dit is een bootleg.

Kings bericht op het forum van Covenworldwide:
quote:

I understand the confusion regarding this bootleg. These criminals have made it look very official, and obviously intend to distribute it through normal channels.
I was just informed 4 days ago myself.
Don't waste your money on this, it will be shut down by our lawyers shortly.

Stay Heavy,

King Diamond


Het ding ziet er ook niet echt uit.



Dit ding dus niet te verwarren met het hopenlijk ooit nog te verschijnen (King doet er wel lang over) officiele live dvd's.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2010 18:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Downloaden dus


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2010 22:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Och...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-10-2010 13:17 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Inderdaad (misschien) ooit nog te verschijnen.
De houding van King de laatste jaren t.o.v. zijn fans vind ik zwaar tegenvallen.
De Give me your Soul tour heeft hij nooit meer ingehaald, verder ook niets meer opgenomen.
Alleen de Guitar Hero versie, natuurlijk om de zakken te vullen, waar de essentie van zijn houding nu ligt.
Wat betreft bootlegs valt het met King Diamond nog wel mee, wel verschijnen er nog steeds een aantal Mercyful Fate bootlegs per jaar.
Daar doet hij met zijn advocaten dus ook niets aan.
Hoeveel interesseert het King eigenlijk zelf allemaal nog???


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2010 13:55 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-10-2010 16:34 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 17 oktober 2010 13:17 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Hoeveel interesseert het King eigenlijk zelf allemaal nog???


Het interreseert King een hele hoop. Ik heb King en de bandleden van King Diamond en Mercyful Fate mogen ontmoeten en de fans zijn zeer belangrijk voor ze.
Hij is echter herstellende van een hernia.
Zoiets kan, helaas voor ons als fans (maar ook voor hemzelf ongetwijfeld) lang duren.






bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2010 22:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Update On KING DIAMOND, MERCYFUL FATE DVDs (Video) - Nov. 11, 2010

A video update from Danish singer King Diamond regarding the long-awaited KING DIAMOND and MERCYFUL FATE DVDs, as well as KING DIAMOND's future plans, can be viewed below. The clip was filmed by Germany's Rock Hard magazine on September 27, 2010 in King's homebase of Frisco, Texas.

The MERCYFUL FATE and KING DIAMOND DVDs will both be two-disc affairs and they "will be worth the wait as [they have] some very exclusive content which surely no one outside the band has ever seen," King previously said.

MERCYFUL FATE DVD tentative contents (subject to change):

* Copenhagen 1982 with Benny Petersen
* Amsterdam Paradiso 1984
* Copenhagen 1984
* Reunion MF 1993
* Roskilde Festival 1994
* Copenhagen 1995

KING DIAMOND DVD tentative contents (subject to change):

* Washington 1986
* 1987 supporting MOTÖRHEAD
* Show footage 1989 USA + backstage footage
* Full 1990 concert Spain Euro Conspiracy tour
* Behind the scenes 1990 Conspiracy
* Copenhagen concert in the park 1990 with 5 cameras

King Diamond appears as a playable character in the "Guitar Hero: Metallica" game.

Fans, stagehands and groupies alike will have the opportunity to shred and drum with or wail as the digital King Diamond during performances of "Evil". The song, which originally was recorded in 1983 and is one of the MERCYFUL FATE songs that comprise METALLICA's "Mercyful Fate" medley, was re-recorded by four of the five original band members for Guitar Hero: Metallica. The recording session was overseen by guitarist Hank Shermann in the band's native Denmark; after which King Diamond laid down his vocals in Dallas, Texas, and mixed the song with J.T. Longoria.

MERCYFUL FATE will be remembered for its unquestionable mark on the history of metal with its innovative sound, complex arrangements, memorable melody, and its influence on bands that later took the genre to new heights.

In 1998, METALLICA paid tribute to MERCYFUL FATE by recording a medley of classic MERCYFUL FATE songs on the album "Garage Inc." Entitled "Mercyful Fate", the medley included parts from "Satan's Fall", "Curse of the Pharaohs", "A Corpse Without Soul", "Into the Coven" and "Evil".

Lars Ulrich of METALLICA (a fellow Dane) played drums on a new version of MERCYFUL FATE's "Return of the Vampire" on the "In the Shadows" album, which came out in 1993.



De King rookt :/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-11-2010 22:23 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

De king moet dan wat hij wil.

Heel toevallig now playing, haha.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 22:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Reunie 93 en kd supporting motorhead (1987 dacht ik), daar was ik iig. Vet om dat terug te zien, geweldig nieuws!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-11-2010 22:25]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-11-2010 22:35 by Forever After Profiel van Forever After

oh jammer, weer geen mededeling dat ie weer gaat touren.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 november 2010 22:35 schreef Forever After het volgende:
oh jammer, weer geen mededeling dat ie weer gaat touren.
Daar was ik ook voor aan het kijken inderdaad. Mocht het nog eens gaan gebeuren dan vrees ik wel dat het de laatste keer is. Met zijn hernia enzo. Volgens is hij ook al richting de zestig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 22:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

De king is uit 1956. Dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 22:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 november 2010 22:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
De king is uit 1956. Dus.
Foi, wat een olde knastert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 11-11-2010 23:29 by Grutte Pier Profiel van Grutte Pier

quote:
Op 11 november 2010 22:35 schreef Forever After het volgende:
oh jammer, weer geen mededeling dat ie weer gaat touren.


Heb je wel goed geluisterd?
Volgende jaar weer nieuwe KD shows


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2010 0:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De headliner vd Eindhoven metal meeting 2011 is dus al bekend


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 12-11-2010 15:40 by MR Klister Profiel van MR Klister

Ik liep laatst in het bos en toen landde er een vogeltje op mijn schouder, en die fluisterde iets van: Helloween 2011 in USA ...


Kan ook een gerucht zijn natuurlijk


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-11-2010 15:45 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 november 2010 15:40 schreef MR Klister het volgende:
Ik liep laatst in het bos en toen landde er een vogeltje op mijn schouder, en die fluisterde iets van: Helloween 2011 in USA ...


Kan ook een gerucht zijn natuurlijk


Helloween?


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2010 15:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Niet die Duitse band; Haloween, de datum, falsetto-de dat vogeltje waarschijnlijk.

Gezien King's leeftijd, conditie en staat van dienst, lijkt het me dat hij vrnl festivals gaat headlinen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen