IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-04-2009 11:28 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Het was inderdaad te gek, maar de setting vond ik wat vreemd, stralende zon, strak blauwe lucht, uurtje of een 's middags, niet dat dat afbreuk doet aan de show/muziek, absoluut niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 11:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 8:49 schreef Sjaakie het volgende:
die keer MErcyful Faste in de brandende zon kan ook Dynamo '99 geweest zijn, waarom snap ik nog steeds niet, maar MF moest daar echt achterlijk vroeg spelen.

Ik weet niet meer van wie ik het heb gehoord, maar alleen in Nederland is MF populairder dan King Diamond. Dat schijnt de reden te zijn dat ze bij de gezamenlijke tour voorprogramma waren en op Dynamo zo vroeg op de bill stonden. In de rest van Europa schijnt MF nauwelijks bekend te zijn, in de VS al helemaal niet.
Zo kent b.v. ook bijna niemand buiten Nederland Halo of flies van Alice Cooper, terwijl het hier één van zijn bekendste nummers en grootste hits is. Volgens Alice Cooper zelf heeft dit te maken met het drugsgebruik hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2009 11:44 by Staalman Profiel van Staalman

Die ochtendprogrammering op DOA was toch op die vuilnisbelt locatie toen Metallica er ook speelde?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2009 12:03 by spectre Profiel van spectre

Precies, daarom speelde MF ook, omdat tallica net die coverplaat aan het promoten was


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-04-2009 12:05 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Mwoah, dat lijkt me vrij sterk, als ik me niet vergis had MF toen net zelf ook "9" uit, die ook live gepromoot werd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2009 13:13 by spectre Profiel van spectre

Ze speelden toen veel met Tallica op festivals en speelden veel van de covers zelf, het werd zelfs nog aangekondigd. Nee, daar heeft MF nog mooi op geboerd (en terecht natuurlijk)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-04-2009 13:24 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Oh, dat heb ik toen toaal niet meegekregen. Vond ik ook niet zo interessant, als ze maar speelden, hehe.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 13:40 by bastianus Profiel van bastianus

Het enige wat ik ervan mee heb gekregen is dat Metallica toen die MF-medley speelde. Dat was meteen het hoogtepunt van hun optreden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2009 13:42 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben alleen voor MF veld opgegaan volgens mij. Heb daar een paar dagen in die black-metal tent gezeten... en daarbuiten frostbitten grimm ende trVe heerlijk in het zonnetje.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 13:42 schreef Staalman het volgende:
Ik ben alleen voor MF veld opgegaan volgens mij. Heb daar een paar dagen in die black-metal tent gezeten... en daarbuiten frostbitten grimm ende trVe heerlijk in het zonnetje.

Was dat die editie dat er ook zo'n campingpodium was?
Ik kan me herinneren dat ik toen energiedrankjes had gedronken uit Thailand die gelijk stonden aan heel veel koppen koffie, en dat gecombineerd met spacecake. De Ulk en nog twee gasten hadden met ons meegedaan.
Op een gegeven moment besloot één of andere gek om voor het optreden van de eerste campingband een uur lang reggae te gaan draaien. Ik heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Toen de eerste band een betonpunkband in Exploited-GBH-stijl bleek te zijn, keken de Ulk en ik elkaar aan en startten meteen een pit. Ik geloof dat ik een soort menselijke domino-racing zag ontstaan achter de Ulk, bijna het hele veld ging tegen de vlakte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2009 14:22 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2009 14:23 by Schaep Profiel van Schaep



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-04-2009 14:24 by Lionheart Profiel van Lionheart



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 14:22 schreef spectre het volgende:


Jaja. Wacht maar tot jij oud bent.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 14:24 schreef Lionheart het volgende:


Over helden van vroeger gesproken. Ik heb over hem ook nog een prachtig verhaal. Maar dat lijkt me een parel voor de zwijnen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-04-2009 14:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nee, vertel...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:29 by bastianus Profiel van bastianus

Nee. Ik moet nog gras maaien.

Edit: Met je vrouwtje Theelepel. Was wel gaaf trouwens, vrouwtje Theelepel.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-04-2009 14:32]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-04-2009 14:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hé, ik vroeg het netjes.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:32 by bastianus Profiel van bastianus

Keurig ja. Maar ik doe het lekker niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2009 14:34 by Staalman Profiel van Staalman

En toch was Vrouw Theelepel maar een slap aftreksel van Nils Holgerson! Die heerschte met zijn marmot en ganzen vriendjes..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 14:36 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2009 14:40 by invictis Profiel van invictis

ander blijven jullie ff lekker on topic, stelletje flamoesianen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-04-2009 17:40 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 april 2009 14:07 schreef bastianus het volgende:
Was dat die editie dat er ook zo'n campingpodium was?
Ik kan me herinneren dat ik toen energiedrankjes had gedronken uit Thailand die gelijk stonden aan heel veel koppen koffie, en dat gecombineerd met spacecake. De Ulk en nog twee gasten hadden met ons meegedaan.
Op een gegeven moment besloot één of andere gek om voor het optreden van de eerste campingband een uur lang reggae te gaan draaien. Ik heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Toen de eerste band een betonpunkband in Exploited-GBH-stijl bleek te zijn, keken de Ulk en ik elkaar aan en startten meteen een pit. Ik geloof dat ik een soort menselijke domino-racing zag ontstaan achter de Ulk, bijna het hele veld ging tegen de vlakte.


Dat kan ik nooit geweest zijn. Ik ben altijd heel rustig. Ik heb wel de schurft aan reggae en ska, dat dan weer wel.

Ontopic: Dat optreden van MF in 1999 was 's middags, omdat men 's avonds nog ergens anders moest spelen. Was gaaf, maar haalde het uiteraard niet bij 1993 [/wim modus]


Bareuh...


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2009 17:45 by spectre Profiel van spectre

Wim modus is 1982 of zo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-04-2009 17:50 by De Ulk Profiel van De Ulk

Even normaal doen tegen Wimmey.


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen