IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-07-2015 19:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En dan weer een deel van de tour cancellen zeker?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 31-07-2015 19:58 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Als dat deel dan maar niet Nederland is, dan hoor je mij iig niet klagen.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-07-2015 21:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De laatste keer waren we wel de klos.

Meneer kreeg niet genoeg poen ofzo?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 31-07-2015 21:15 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Ow, ik dacht dat ik de laatste keer was geweest, maar er zat alweer een optreden tussen. Helemaal vergeten dan.




VIESPEUK!!!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-08-2015 10:48 by Lampje Profiel van Lampje

Abigail.... Da's vet.

En laat me raden : krijgen we dan over drie jaar de Them + Conspiracy tour ?!?

Is wel een beetje een trend veel bands die opeens tours gaan doen rondom platen die 20 of 25 jaar oud zijn, gemaakt toen de bands op hun succesvolste periode waren.

Overigens : Abigail is niet onlogisch : Ze hoeven er geen nieuwe stageprops voor te laten maken aangezien ze deze de vorige tour ook al gebruikt hebben.



lampje


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 01-08-2015 16:18 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Als dat zou kunnen, ook nog die them en Conspiarcy tour, dan ben ik een intens gelukkig man.

Met je eens overigens, veel bands doen van dat soort shows, maar ik ben er zelf wel blij mee. Ik was in die tijd echt nog te jong, en ben blij dat ik het op die manier toch nog kan zien.

Zelfs bij KD zit ik niet echt op bepaalde zaken te wachten. Vond het 2 jaar geleden jammer dat er stage acts ten koste gingen van nummers, hoewel het wel leuk was, maar toch.
En ik betrapte mezelf op de gedachte "goeie setlist, maar jammer dat ze in plaats van nummer die, die en die niet nummers van Fatal t/m the eye speelden.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-08-2015 19:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Laat die tour maar komen. Maar sinds kort die jongen z'n muziek echt goed beginnen vinden, dus het zou mooi zijn om eens een kans te krijgen om hem live te zien. Laat het gewoon geen festivaloptreden worden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2015 19:23 by spectre Profiel van spectre

Jij bent niet bedoezeld door sentimentele gevoelens dus ik vraag jou op de man af, wat vind jij zijn beste werk?



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-08-2015 23:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Abigail. Daarna zowel Them als Evil Portrait. Verder heb ik enkel nog Conspiracy en The Eye gehoord.

Geen idee wat Abigail in feite zo sterk maakt, maar alles lijkt daar gewoon volledig te kloppen. Evil Portrait lijkt een opstapje, Them is niet meer zo verrassend als Abigail, Conspiracy is niet consistent en bij The Eye had ik al het gevoel dat ik het trucje wel kende.

Bij Abigail had ik die opkijkmomenten, het album kan ik urenlang op repeat horen en geeft me echt het gevoel dat ik helemaal in de sfeer zit.

Maar ik ben nog maar enkele weken naar King Diamond aan het luisteren, dus ik weet niet of mijn mening telt

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 01-08-2015 23:01]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-08-2015 23:13 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Fatal portrait. Ik vind them btw ook gruwelijk goed, net zoals abigail en fatal portrait. Daarna is conspiracy, ook heel erg goed, maar die heeft z'n iets mindere momenten. The eye vond ik erg tegenvallen en nog steeds. The Spider's Lullabye weer beter en daarna heb ik de nieuwere releases niet meer zo fanatiek beluisterd.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 01-08-2015 23:19]


VIESPEUK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2015 23:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 augustus 2015 10:48 schreef Lampje het volgende:
Abigail.... Da's vet.

En laat me raden : krijgen we dan over drie jaar de Them + Conspiracy tour ?!?

Is wel een beetje een trend veel bands die opeens tours gaan doen rondom platen die 20 of 25 jaar oud zijn, gemaakt toen de bands op hun succesvolste periode waren.

Overigens : Abigail is niet onlogisch : Ze hoeven er geen nieuwe stageprops voor te laten maken aangezien ze deze de vorige tour ook al gebruikt hebben.




Them heb ikzelf de meest nostalgische link mee dus dat mag van mij best. Conspiracy ook dikke prima.

Het is zeker een grote trend, Iron Maiden doet het al jaren, vrij zorgvuldig gepland tussen een nieuwe release door. Het idee erachter, om een nieuwe generatie hiermee kennis te laten maken en de oude generatie die er ook voor betaalt, is dus win-win want het materiaal is goed en zulke bands hebben toch niets meer te bewijzen.
Een nieuwe plaat maken is met al het gedownload toch bijzaak itt het touren.

En waar blijven die DVD's die ze aan het compileren waren?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-08-2015 23:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 1 augustus 2015 23:13 schreef De Vieze Man het volgende:
Fatal portrait.

Ah kaka. Ik moet nog KD-street credibility opbouwen.

Ik ga me binnenkort ook weer aan wat platen van na The Eye wagen. Zou graag iedere KD-plaat wel meerdere keren willen gehoord hebben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-08-2015 23:49 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

quote:
Op 1 augustus 2015 23:21 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah kaka. Ik moet nog KD-street credibility opbouwen.

Ik ga me binnenkort ook weer aan wat platen van na The Eye wagen. Zou graag iedere KD-plaat wel meerdere keren willen gehoord hebben.


Wat Spectre zei, idd. Ook benieuwd wat jij over de latere releases denkt. Feit is feit, die oude platen heb ik -tig keer geluisterd en die nieuwere soms amper een kans gegeven. Tijden veranderen.

Die dvd's, ja, idd.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2015 0:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Gooi je morgen toch Give me your soul please aan de gang.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-08-2015 0:13 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Ja, dan moet ik er echt voor gaan zitten. En dat doe ik te weinig. Zoveel te doen, dingen en dingen. Maar je hebt helemaal gelijk.




VIESPEUK!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-08-2015 7:12 by spectre Profiel van spectre

quote:
daarna heb ik de nieuwere releases niet meer zo fanatiek beluisterd.



Jammer hoor, Voodoo is namelijk muzikaal en verhalend met gemak zijn beste werk uit de jaren 90 IMHO.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-08-2015 7:12]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-08-2015 8:53 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Voodoo is idd een meesterwerkje, en steekt met kop en schouders boven het 90's en 00 werk uit. Abigail II vond ik ook nog wel sterk.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2015 9:12 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Hij is nu op tour in Amerika met Slayer.
Waar Kerry King nog even de Mercyful Fate all time classic Evil meespeelt.
Hij teert al jaren op zijn klassiekers en dat verklaart wel wat.
Hij wordt volgend jaar 60 en nieuw werk lijkt hij niet meer aan te durven.
Een Them/Conspiracy tour?
Ik ben benieuwd, dat zou iets zijn voor Keep it True!
Maar daar treed mijnheer nooit op.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-08-2015 20:30 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Ja, ik heb al amper tijd om nieuwe bands te beluisteren. Maar goed, dat doe ik zelf.

Top nieuws dus:

King Diamond will be back on tour soon for an extra special event for fans – one not to be missed! As part of the set, the band will be performing the classic 1987 album Abigail in its entirety! The tour will begin on October 29th and runs through December 5th with legendary bay area thrash metal band Exodus as the opening act!

http://www.kingdiamondcoven.com/site/featured/king-diamond-announces-abigail-in-concert-2015-tour/

Nou nog even een europese tour, graag. En geen kerry king verrassing, graag.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2015 20:32 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

+1


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2015 20:38 by XXL Profiel van XXL

Nou, Wim.

9 November maar weer naar Las Vegas, dan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-08-2015 20:49 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

quote:
Op 3 augustus 2015 20:38 schreef XXL het volgende:
Nou, Wim.

9 November maar weer naar Las Vegas, dan?


Dat gesprek was hier even gaande, ja.

Maar we gaan dit jaar niet, dus ja. En in november is de gemiddelde temperatuur 19 graden, dat is te weinig, hehe.




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-08-2015 20:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



Pik dan gewoon even de show in New Orleans mee. Kan je nog op het vliegtuig om een weekje later de show in New York te zien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-08-2015 20:59 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Als ik het geld en de tijd had, hehe.




VIESPEUK!!!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-08-2015 21:50 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 3 augustus 2015 20:32 schreef Natural Disaster het volgende:
+1


+2


bub


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen