|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bareuh... |
|
KING DIAMOND Albums To Be Reissued On Colored Vinyl - Feb. 19, 2010 Massacre Records will release new vinyl versions of six KING DIAMOND albums on March 26: * The Spider's Lullabye (1995) * The Graveyard (1996) * Voodoo (1998) * House Of God (2000) * The Puppet Master (2003) * Give Me Your Soul ... Please (2007) These gatefold LPs are strictly limited and handnumbered. The six vinyls will be in different vinyl colors. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die zijn toch net opnieuw uitgebracht? Tenminste, de eerste vier. Denken ze nou echt dat we die ook nog eens allemaal op gekleurd vinyl willen hebben? Bareuh... |
|
Jij was toch van de kleurtjes... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De zojuist uitgebrachte releases van * The Spider's Lullabye (1995) * The Graveyard (1996) * Voodoo (1998) * House Of God (2000) Die zijn erg mooi en zeer zeker de moeite waard. Om ze nu weer aan te schaffen...alleen voor gekleurd vinyl. Belachelijk. Ma$$acre Record$ bub |
|
quote: Klinkt niet verkeerd, ik wil puppet master eigenlijk toch nog wel een keer op vinyl hebben. |
|
Ik ben blij dat ik geen verzamelaar ben, hehe. Ik hou het wel gewoon bij de lp's/cd's die ik al tig jaar heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
één van de beste riffs ever signature |
|
The Eye is sowieso mijn favo K.D. plaat! Wel gaaf dat ik jaren later pas las dat ze op die plaat gebruik maken van een drum machine |
|
quote: Geen drum computer. Snowy moest inspelen op een elektronisch drumstel. Klein verschil. bub |
|
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat ome King wel erg vaak concept albums over kleine meisjes maakt? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik wou al zeggen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: King is Belg? signature |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kind Diamand signature |
|
quote: Wie was eigenlijk eerder? Hij of de Japanse horror-cinema? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=133820 Bareuh... |
|
En dan kan ie nu weer gaan touren. |
|
Ik zie liever een andere band touren. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-02-2010 21:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die datum van 36 Maart is volgens mij alweer uitgesteld. hij zal vast wel komen....maar voorlopig nog niet. bub |
|
36? Naja, samen is dat 9, dus dan is de cirkel weer rond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mercyful Fate? Of begrijp ik je verkeerd? |
|
quote: Nee, dat begrijp je heel goed. Ik heb de band king diamond (vooral vroeger) ook altijd heel goed gevonden, maar die laatste releases, nee. MF heeft altijd 100 treden hoger gestaan op mijn trap der cultigheid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Lijkt me ook tijd worden. De hernia moet allang over zijn, de( Give me your soul) tour van najaar 2007 in Europa, waar hij mee zou headlinen bij de Arnhem Metal Meeting. Heeft hij nooit meer ingehaald. Misschien te druk met de nieuwe veel jongere oost-europese vriendin? Of het interesseert hem niet meer zo, enkel nog wat gastoptreden met Metallica en Guitar Hero gemaakt. Dan laat oud collega Hank Shermann weer meer van zich horen met:Demonica |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |