IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-07-2009 23:53 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 17 juli 2009 23:07 schreef Hexegot het volgende:
Brandende zon, overenthousiast (kuch) publiek, rijen lege stoeltjes (hier en daar, maar ze komen soms wel erg prominent in beeld) en een nepbeen als 'standaard' voor de microfoon... Best een treurige beeld, niet?


Nee hoor.

Prima show en optreden. Die lege stoeltjes kan niemand zitten omdat dat afgesloten is.
Braziliaanse Monsters of Rock show.
Ik heb de gehele show op dvd. Pro Shot samen met Mercyful Fate van die dag.

De editing is wat amateuristisch...maar ach, het is gratis en verder uitstekend te genieten.




bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2009 0:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Masked by midnight heet mijn DVD versie..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-07-2009 15:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 juli 2009 23:07 schreef Hexegot het volgende:
Brandende zon, overenthousiast (kuch) publiek, rijen lege stoeltjes (hier en daar, maar ze komen soms wel erg prominent in beeld) en een nepbeen als 'standaard' voor de microfoon... Best een treurige beeld, niet?


Jammer genoeg wel ja.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-07-2009 16:02 by invictis Profiel van invictis

en waarrrrr is dat gebakje te scoren?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2009 19:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ebay?

Wat is eigenlijk het verschil -behalve de cover natuurlijk- tussen deze 2?:





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-07-2009 19:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-07-2009 19:47 by De Ulk Profiel van De Ulk

De eerste is zeldzamer.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2009 19:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ok. Uiteraard heb ik net die andere

De witte is de Europese versie lees ik net; maar beiden zijn dus blijkbaar tegelijkertijd uitgebracht..niet vergelijkbaar met de Nuns have no fun ep's dus.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-07-2009 20:45 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ik heb uiteraard ook de witte. Ik kom 'm regelmatig tegen, terwijl ik die met dat rendier nog nooit heb gezien.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2009 22:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik wel. Maar ik was zo aardig die voor Sjaakie veilig te stellen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2009 14:02 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 juli 2009 20:45 schreef De Ulk het volgende:
Ik heb uiteraard ook de witte. Ik kom 'm regelmatig tegen, terwijl ik die met dat rendier nog nooit heb gezien.


Die met het rendier is de US release, dus dat die minder gesignaleerd word in Europa. Dat is logisch.

Ik heb beide versies in mijn collectie.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2009 14:03 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 18 juli 2009 16:02 schreef invictis het volgende:
en waarrrrr is dat gebakje te scoren?


Ik had hem destijds hier vandaan!

http://www.dimeadozen.org


bub


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-07-2009 17:01 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 27 juli 2009 14:02 schreef Bub het volgende:
Die met het rendier is de US release, dus dat die minder gesignaleerd word in Europa. Dat is logisch.

Ik heb beide versies in mijn collectie.


Hehe, OK dan. Nee, daar begin ik niet aan. Als ik alles dubbel moet kopen omdat er een andere hoes omheen zit dan moet ik binnenkort verhuizen.


Bareuh...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 28-07-2009 19:47 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 27 juli 2009 14:02 schreef Bub het volgende:
Die met het rendier is de US release, dus dat die minder gesignaleerd word in Europa. Dat is logisch.

Ik heb beide versies in mijn collectie.


Ik ook, maar dan ook nog de picture disc release met aan de A kant de Amerikaanse cover en aan de B kant de Europese cover.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2009 20:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Damn jij hebt ook alle versies van alle klassiekers..wel gaaf zo'n gefreakte verzamelhobby

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-07-2009 20:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-08-2009 18:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Op Wacken een Fatal Portrait shirt gescoord.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-08-2009 20:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, ik een paar jaar geleden ook op wacken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2009 17:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

KING DIAMOND's 'Spider', 'Graveyard' To Be Reissued In October - Sep. 14, 2009

Metal Blade Records has set an October 13 release date for the reissues of KING DIAMOND's "The Spider's Lullabye" and "The Graveyard" albums. Both LPs were remastered by KING DIAMOND guitarist Andy La Rocque and each title includes bonus material that purchasers will be able to obtain digitally. Both "The Spider's Lullabye" and "The Graveyard" will include live "bootleg" versions (with video footage) of the following songs: "The Spider's Lullabye" from the album of the same name, and "Trick Or Treat" and "Up From The Grave" from "The Graveyard".

"Andy La Rocque re-mastered both records and you can really hear more details and sounds that I remember recording but didn't come through in the original mastering," said KING DIAMOND singer/namesake. "The records have much more bottom end this time around. There's even more details and clarity than the original version and you'll hear things you've never heard before in both releases. Andy did a great job re-mastering and improving these albums above and beyond my expectations. The artwork has also been completely redone for 'Spiders' and 'Graveyard' and is just amazing. I did not expect them to come out this good and am just completely thrilled with the result.

"We originally were going to include bonus footage on the albums as a CD-ROM, but the sound and video quality was going to suffer tremendously and that is just unacceptable. Instead, the bonus footage is going to be available for download to those who purchase the albums. The video downloads will be available in multiple formats so everyone can see them."

It has also been confirmed that two KING DIAMOND songs — "Welcome Home" and "Cremation" — will appear on the upcoming Brütal Legend videogame, scheduled for release in October.

Both KING DIAMOND and MERCYFUL FATE have worked out a deal with C1rca Shoes to have featured artwork on several of their sneakers, the first pair set to arrive in October 2009 with more to follow in 2010.

Expect the first-ever DVD from KING DIAMOND as early as the winter 2009 or as late as early 2010.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-09-2009 18:56 by invictis Profiel van invictis

BETER!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-09-2009 19:06 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 15 september 2009 17:51 schreef Mutilator het volgende:
Both LPs were remastered




Mij benieuwen hoe ze dat met dat video-materiaal gaan doen...


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-09-2009 19:39 by Forever After Profiel van Forever After

Dat zullen ze iig niet op vinyl persen...


 


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-09-2009 19:42 by spectre Profiel van spectre

Ik spreek de King niet graag tegen, maar stiekum vind ik de nieuwe hoezen minder dan de orginele.





Niet dat ze heel fantastisch waren natuurlijk. Ik was ook niet bijzonder te spreken over die oerlelijke 'The Puppetmaster' photoshop-rommel.

Kop hem maar in Lionheart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-09-2009 19:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Al die hoezen zijn gewoon lelijk. Waar is de tijd van them en abigail gebleven...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-09-2009 19:57 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 15 september 2009 19:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Al die hoezen zijn gewoon lelijk. Waar is de tijd van them en abigail gebleven...


mwah Voodoo zag er toch erg puik uit


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-09-2009 20:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Door dat them-achtige huis, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-09-2009 12:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

En Them is sowieso fantastisch

Die nieuwe hoezen zijn niet meer die amateurtekeningetjes, maar komen me te gelikt kitcherig over, al vind ik het koppie van King op die spin wel koddig


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen