IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2010 18:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



ik zou'm zo nooit herkend hebben
kunnen we trouwens nog eens een keer nieuwe muziek van hem verwachten?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-01-2010 23:10 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 24 januari 2010 11:46 schreef Sjaakie het volgende:
Bub, is het mogelijk om van die dvd een kopie te maken? Kun je even mailen naar koenAAPcontext-bandPUNTnl


You got meel.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2010 23:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2010 8:55 schreef Bub het volgende:
Ik heb de gehele dvd van die show!
Erg gaaf!


Hej Bub, jij hebt wel vaker de dvd van een bepaalde show he? haha

Heb je ook een bootleg dvd lijst om te traden? Ik kan je die van mij iig sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2010 23:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-01-2010 22:41 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 24 januari 2010 23:19 schreef Mutilator het volgende:
Hej Bub, jij hebt wel vaker de dvd van een bepaalde show he? haha

Heb je ook een bootleg dvd lijst om te traden? Ik kan je die van mij iig sturen.


Zoveel heb ik niet hoor.

Het enige lijstje die ik heb is deze :
dvd'r-rutjes van King Diamond en Mercyful Fate

Mercyful Fate - 04-9-1983 Eindhoven
Mercyful Fate - 20-02-1984 Milan Italy
Mercyful Fate 05-04-1984 Copenhagen, Denmark
King Diamond - 20-3-1986, Eindhoven
King Diamond - 03-8-1987, San Fransisco
King Diamond - 26-11-1988, Houston Texas
King Diamond - 26-11-1989, Houston Texas
King Diamond - 17-02-1990, Tilburg, Holland
King Diamond - 03-03-1990, Barcelona
King Diamond - 29-07-1990, Copenhagen Denmark
Mercyful Fate - 1993, Florida
Mercyful Fate - 11-08-1996
King Diamond / Mercyful Fate 24-08-1996 Monsters Of Rock Brasil
King Diamond / Mercyful Fate 25-08-1996 Buenos Aires
King Diamond 04-03-1997 Halmstad Sweden
Mercyful Fate 04-03-1997 Halmstad Sweden
Mercyful Fate - 22-8-1998, Detroit
Mercyful Fate - 15-8-1999, Chile
Mercyful Fate - 09-9-1999, Philadelphia
Mercyful Fate - 04-10-99, Montreal
King Diamond - 07-04-2001, Greece
King Diamond - 13-07-2001 Russia
King Diamond - 05-11-2003, Montreal
King Diamond - 16-04-2005, Atlanta georgia

De lijst is niet up to date...4 of 5 dingen, denk ik moeten nog toegevoegd worden.
Ik ben daar nog wat laks in om dat wat netjes te houden.

Een trader ben ik niet. Ik heb helemaal geen zin (liever lui dan moe, ik geef het toe) om pakketjes heen en weer te sturen.

Een uitzondering wil ik wel eens een keer maken, zoals deze keer voor Sjaak.

Het meerdendeel heb ik dan ook gewoon hier vandaan:
http://www.dimeadozen.org/
Bij de meeste bootleg liefhebbers wel bekend.

Ik zoek eerlijk gezegd ook geen dingen.

Als iemand Count Raven - Doom Shall Rise 2004, de gehele show op dvd-r heeft, dan houd ik mij wel aanbevolen.
Ik weet dat deze show is opgenomen...ik heb 2 nummers op dvd-r...en daar wil ik wel graag de rest van.



bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 22:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zijn er eigenlijk video opnames van de mercyful fate reunie show op dynamo, 93? Zou ik best nog wel eens willen zien, maar nu thuis op de bank.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-01-2010 22:44]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 22:45 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 januari 2010 22:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zijn er eigenlijk video opnames van de mercyful fate reunie show op dynamo, 93? Zou ik best nog wel eens willen zien, maar nu thuis op de bank.


Er is wel gefilmd, want ik heb Come To The Sabbath van die show nog ergens op video staan (Headbanger's Ball).


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 22:47 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Verrek! Dat nummer staat ook op youtube, ff kijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 26-01-2010 22:49 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

YouTube wordt er wel steeds beter op, met die HD fratsen en mensen die de boel fatsoenlijk geconverteerd krijgen.




De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 22:53 by De Ulk Profiel van De Ulk







Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 22:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Beter beeld ja. Betere zang zou nog beter zijn, hehehe. De king was niet erg bij stem, kon ik me ook nog wel herinneren. Wel erg gaaf om een keer te zien, zeg. Psycho pippi en ik stonden helemaal vooraan, pal voor hank.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 22:56 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 januari 2010 22:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Beter beeld ja. Betere zang zou nog beter zijn, hehehe. De king was niet erg bij stem, kon ik me ook nog wel herinneren. Wel erg gaaf om een keer te zien, zeg. Psycho pippi en ik stonden helemaal vooraan, pal voor hank.


Hehe, ik stond pal voor Michael, ook bijna helemaal vooraan.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-01-2010 22:57 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 januari 2010 22:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zijn er eigenlijk video opnames van de mercyful fate reunie show op dynamo, 93? Zou ik best nog wel eens willen zien, maar nu thuis op de bank.


Die is er inderdaad maar de kwaliteit is zwaar kut, je hebt er geen ene moer aan.
Ik heb de opnamens ergens op vhs.
Ik weet dat er een dvd-r ergens rondgaat maar dat zijn diezelfde kutopnames.


bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 22:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2010 22:53 schreef De Ulk het volgende:







Dit is dus niet dynamo, als ik het begin van het interview goed begrijp.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 23:00 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 januari 2010 22:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dit is dus niet dynamo, als ik het begin van het interview goed begrijp.


Je hebt gelijk. Dit is een paar weken later. Maar wel cool.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 23:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2010 22:56 schreef De Ulk het volgende:
Hehe, ik stond pal voor Michael, ook bijna helemaal vooraan.



Hehehe, vet. Eigenlijk zijn we elkaar in het verleden dus best wel een paar keer (bijna) tegen gekomen.

quote:
Op 26 januari 2010 22:57 schreef Bub het volgende:
Die is er inderdaad maar de kwaliteit is zwaar kut, je hebt er geen ene moer aan.
Ik heb de opnamens ergens op vhs.
Ik weet dat er een dvd-r ergens rondgaat maar dat zijn diezelfde kutopnames.



Qua geluid of qua beeld? Geluid maakt me niet zoveel uit, nl.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 23:03 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 januari 2010 23:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, vet. Eigenlijk zijn we elkaar in het verleden dus best wel een paar keer (bijna) tegen gekomen.




Sowieso wel, ik heb Judgement Day in die tijd ook een paar keer gezien. Wat me vooral bijstaat was dat jullie toen een keer speelden met een zanger die een pruik droeg. Volgens mij was dat in Amersfoort, in de Kelder.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-01-2010 23:05 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 januari 2010 22:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Beter beeld ja. Betere zang zou nog beter zijn, hehehe. De king was niet erg bij stem, kon ik me ook nog wel herinneren. Wel erg gaaf om een keer te zien, zeg. Psycho pippi en ik stonden helemaal vooraan, pal voor hank.


Ik stond pal voor Timi Hansen. Het begin van het concert tenminste.
Op een gegeven moment zag ik niets meer aangezien er niets anders dan security voor mij stond om de crowdsurfers uit het publiek te plukken.
Met nogal veel moeite, een paar honderd man drukten mij tegen de hekken vooraan, kon ik mij daar wegduwen om achter de moshpit te gaan staan.
Daar headbangen en meebléren was uiteindelijk veel beter.

Zonder twijfel het mooiste concert dat ik ooit heb gezien.
Dat King niet bij stem was en het geluid niet goed was afgesteld boeit niet.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-01-2010 23:06 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 januari 2010 23:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, vet. Eigenlijk zijn we elkaar in het verleden dus best wel een paar keer (bijna) tegen gekomen.




Qua geluid of qua beeld? Geluid maakt me niet zoveel uit, nl.




Beiden.


bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 23:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die zanger hebben we gehad tot 1995. Hij droeg die pruik van +/- 1990 tot 1995 en deed hem steevast af bij het laatste nummer, altijd mooi, die reacties.

Volgens mij waren we toen het voorprogramma van krabathor. Ik heb die band omgezet naar dvd, misschien sta je daar ook wel op.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 23:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2010 23:06 schreef Bub het volgende:
Beiden.


Hm. Das dan idd geen aanrader.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 26-01-2010 23:07 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Die clipjes van Metallica met King Diamond op Ozzfest zijn ook best cool trouwens. Ondanks Lars Ulrich, zeg maar. En King is daar de eerste 4 minuten ook goed bij stem.

Wel gaaf dat ze gewoon die lui als King en Biff van Saxon op het podium halen en even wat credits geven.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 23:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2010 23:05 schreef Bub het volgende:


Zonder twijfel het mooiste concert dat ik ooit heb gezien.
Dat King niet bij stem was en het geluid niet goed was afgesteld boeit niet.



Juist! Le-gen-da-risch!

Ik kwam wim baelus ook nog tegen, en die had een promo bandje van de nieuwe MF bij zich voor me. Toen kon m'n dag al niet meer kapot.

Was ook gelijk de laatste dynamo voor mij, veel en veel te gigantisch allemaal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 23:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2010 23:07 schreef krisiunizer het volgende:


Wel gaaf dat ze gewoon die lui als King en Biff van Saxon op het podium halen en even wat credits geven.



Zeker! King en metallica kennen elkaar natuurlijk al tig jaar, van saxon weet ik het niet, die band heeft me nooit wat gedaan.

King heeft ook natuurlijk leuk geld verdient met de mf medley van metallica, aardig van die gasten om meerdere nummers op te nemen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2010 23:19 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 januari 2010 23:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die zanger hebben we gehad tot 1995. Hij droeg die pruik van +/- 1990 tot 1995 en deed hem steevast af bij het laatste nummer, altijd mooi, die reacties.

Volgens mij waren we toen het voorprogramma van krabathor. Ik heb die band omgezet naar dvd, misschien sta je daar ook wel op.


Klopt, Krabathor speelde daar ook idd.

Maargoed, Mercyful Fate op Dynamo Open Air. Dat waren de tijden dat ik nog wekenlang uitkeek naar een concert. Ik was te jong om ze eerder te hebben gezien, maar man, wat was het gaaf! Slecht bij stem of niet, het 'gevoel' klopte gewoon. Ik moet nog ergens een (belabberde) audio-opname hebben van dit concert.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-01-2010 23:54 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 januari 2010 23:19 schreef De Ulk het volgende:
Klopt, Krabathor speelde daar ook idd.

Maargoed, Mercyful Fate op Dynamo Open Air. Dat waren de tijden dat ik nog wekenlang uitkeek naar een concert. Ik was te jong om ze eerder te hebben gezien, maar man, wat was het gaaf! Slecht bij stem of niet, het 'gevoel' klopte gewoon. Ik moet nog ergens een (belabberde) audio-opname hebben van dit concert.


De opnamen van de bootleg zijn nog aardig...hoewel het geluid wel wat heen en weer gaat.
Ik heb de bootleg zelf op cd.

ff googlen: http://live-bootleg.blogspot.com/2007/05/mercyfull-fate-nuns-have-no-fun.html

Edit: Voor de goede orde. De bootleg heet dus Nuns Have No Fun.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 26-01-2010 23:55]


bub


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen