|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waardeloze setlist. Niks van The Graveyard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je bedoeld Voodoo natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
fout, jij bent af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Graveyard is trouwens ook gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
maar niet Voodoo-level gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben het met Bas eens, en The Graveyard is inderdaad gaaf. Maar niet The Spider's Lullabye gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Op zich vind ik het niet erg dat er alleen oud spul wordt gespeeld. Ik vind alles t/m Conspiracy te gek. The Eye en A Spider's Lullabye waren nog ok, met de platen daarna kan ik helemaal niks. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat klopt.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Voodoo en Puppet Master reken ik tot zijn beste werk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar Abigail 2, House of God en Give me your Soul Please zijn niet zo heel best Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee man, dat zijn Them en Conspiracy ... hoe de hazen lopen ... |
|
ook ja, ook. Maar daar had ik het niet over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Voor de King zelf zijn het Abigail en The Puppet Master: http://grimoireofexalteddeeds.com/king-diamond/ ... hoe de hazen lopen ... |
|
Niks van fatal portrait ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
wim, wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Halloween, maar dat vindt Wim een stom nummer dus die telt niet. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Juist. Die skipte ik vroeger al als ik m'n lp draaide. Vreselijk nummer. Edit. 33 jaar geleden, zie ik net. Sjeezzz... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-01-2019 16:48] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb juist wat skipmomentjes op Abigail, die over het algemeen toch wel als de KD klassieker wordt gezien... The Family Ghost, The 7th Day of July 1777 en The Possession vind ik maar weinig aan. "THEM" vind ik wel van begin tot eind gaaf, alleen is de productie daar weer een stuk minder. Echt zo'n ontzettend hol, iel geluid, zit totaal geen diepte in. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 18-01-2019 17:00] ... hoe de hazen lopen ... |
|
wat zeg jij nou weer van gekke dingen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Kijk. Je snapt wel dingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mensen daarentegen.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Eigenlijk ben ik van mening dat King nooi een slechte plaat heeft gemaakt. Give Me Your Soul...Please vind ik zelfs een meesterwerk. Gisteren nog gedraaid. HOG is wat simpel met het drumwerk maar er staan toch lekkere catchy nummers op. Abigail II pakt mij het minst. Er staan wel leuke melodieën op, lekkere solo's e.d Maar de nummers blijven niet echt hangen. bub |
|
quote: Dat heb ik dus met alles na Spiders. Maar het gaat me te ver om het dan slecht te noemen. Nostalgie zal ook een rol spelen, het ouwe werk heb ik destijds allemaal gekocht of had ik op tape. Daar luister je toch anders naar. [/opavertelt] ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |