|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ja ja, ik heb mijn excuses al aangeboden I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hehe,was een geintje hoor,no hard feelings het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Hahaa, weer zo'n album dat je van begin tot einde vasthoudt. Ik wil die man absoluut eens live meemaken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Abigail is 18 Een geboorte duurt 9 maanden. 2 x 9 = 18 maar Abigail deed er maar 9 maanden over om 2 keer geboren te worden. Ik, Wil Schuurman |
|
goeie plaat die nieuwe "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
De laatste klassieker van King was me dunkt 'The Eye'. Ik zie dat sommigen Abigail II de beste plaat vinden sinds 'The Eye'. Persoonlijk vind ik 'House of God' zijn sterkste plaat na 'The Eye'. 'The Graveyard' is mijn minst favoriete plaat en 'Fatal Portrait' is zowaar het beste wat King ooit gedaan heeft. Enfin, de nieuwe is erg goed, meesterlijk zelfs, maar minder goed dan 'House of God' en 'Abigail II'. 'House of God' had ongelofelijk sterke melodieën die zich direct in je hoofd vastzetten. De laatste twee hebben dat m.i. een stuk minder. Desalniettemin heeft King weer een dijk van een plaat uitgebracht natuurlijk. Alleen, wanneer komt er nog eens wat van Mercyful Fate uit. '9' was echt geniaal. De beste plaat sinds de reünie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ok dit is een verklaring waar ik mee uit de voeten kan. Danke schön And my marlboro light |
|
quote: Ik ben echt van mening dat "House of God" een stuk minder is als de laatste twee. Abigail II bevatte een sfeertje wat mij echt prima bevalt, zelfs meer dan op de nieuwe. Abigail II blijft mijn favoriet sinds voodoo (dat vind ik dus ook een meesterlijk album, wel iets anders dan je van King gewend bent). Mijn favorieten blijven Abigail & Conspiracy, maar eigenlijk vind ik Fatal Portrait, Them en The Eye minstens net zo goed! Ik, Wil Schuurman |
|
Iemand die mij kan helpen aan de versie van "Radar Love" door KD? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
staat op King Diamond & Black Rose - 20 years ago... kom maar even online Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik ben online, maar zie jou niet.... Nieuwe emailadres? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
King Diamond Rules net als mercyful fate ik ken helaas niet zo veel van mercyful fate maja . wie heeft trouwens die cd covers van abigail voodoo en them getekent die zij SUPER vet . trouwens het nummer "the trees have eyes rules die clibs van KD zijn ook wel leuk helaas heb ik ze verwijderd van mijn computer omdat ze van zon slechte kwalitijd waren .. |
|
quote: maja, ga dan maar eens rap wat meer van mercyful fate zoeken. Oud Vuil. |
|
quote: nou.. weten we dat ook weer wuust robuust |
|
quote:als je de echte cd of LP in je bezit had (ipv mp3) dan had je gewoon in het boekje kunnen lezen wie daar verantwoordelijk voor is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Boekje? He, wattes? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
on topic, ik ben zeer blij met de nieuwe plaat van de heer diamond... de beste in tijden, ik vindt zelfs dat hij kan concureren met het oude werk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik weet niet wat het is, maar persoonlijk vind ik van King Diamond solo de nieuwere platen het beste, terwijl ik van Mercyful Fate juist de oudere platen veel beter vind dan de nieuwe. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Verdomme, wat is die nieuwe plaat toch lekker!! Vooral het nummer 'Darkness' ..."Hate can only create more hate"... |
|
[negatief geluid in het topic, dat is ook nodig ] Ik ben dus een van die mensen die de "zang" van King Diamond niet kan verdragen. Muzikaal gezien vind ik het wel aardig, maar KD zelf, argh, ik kan mijn lachen gewoon niet bedwingen als ik dat gejammer hoor. |
|
quote: Ik vind zelf het mooie van zijn zang dat net als ik dat hoge stemmetje een beetje irritant begin te vinden, hij weer overschakelt naar laag. Als je dat afzet tegen de gemiddelde powermetal-castraatzanger, dan vind ik KD toch een stuk beter aan te horen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik moet toegeven dat bepaalde passages in "Abigail" iets weg vind hebben van een Miss Piggy die zich in een bui van ultieme woede op iemand gooit Maar het past wel. En waarom zou dat allemaal eens geen lach mogen teweegbrengen? Horror is ook lachen, dus met het concept achter zijn platen past een beetje hilariteit perfect. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
mja, zo is het met de king. love him or hate him. zelf hoor ik hem het liefst zingen met zijn "normale" zangstem. zoals bijv het couplet van"evil. i was born on the cemetary etc. met die licht, overslaande stem. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-03-2004 20:39] Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |