|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
grmlb, dat shirt heerscht van ebay maar vanuit daar is shipping nog duurder dan dat shirt =\ quote:en da's nog glow in the dark ook geloof ik.. bah |
|
Is er nou al wat bekend over het europeesche deel van de Puppet Master tour? Ik wil goddomme de king live zien |
|
anders ik wel Dan moet 'ie beginnen met The Candle wat mij betreft.. |
|
hohoh the candle! zzz |
|
hoho! king diamond! |
|
Het blijft wel lang stil nu. En dat terwijl er toch aangekondigd was dat ze vrij snel na de US tour naar europa zouden komen. En nou zitten ze rustig muziek voor de live cd uit te zoeken. Da's leuk en aardig maar ik zie ze toch liever zelf live |
|
he testement. Je icoon staat op een beveiligde server KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ben het aan het downloaden |
|
Voor den geintereseerden een update over den Live Cd van King Diamond die die op zen laatste tour in america heeft opgenomen. De releasedate staat nog nie vast. Voor meer info check www.covenworldwide.org DEADLY LULLABYES "LIVE" Hello all, I just got word from King that this is the 100 % correct tracklist for the upcoming 2-set live CD called Deadly Lullabyes "LIVE" 1. Funeral 2. A Mansion In Darkness 3. The Family Ghost 4. Black Horsemen 5. Spare This Life 6. Mansion In Sorrow 7. Spirits 8. Sorry Dear 9. Eye Of The Witch 10. Sleepless Nights 11. The Puppet Master 12. Blood To Walk 13. So Sad 14. Living Dead "Outro" 15. Welcome Home 16. The Invisible Guests 17. Burn 18. "Introductions" 19. Halloween 20. No Presents For Christmas Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
hhmmm, niet zo'n goede setlist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad, maar het lijkt me toch wel gaaf, King Diamond heerscht sowieso alles aan stukken, wat een geniale stem. Puur. |
|
hij negeert een nogal groot gedeelte van zijn carriere... en het debuut "vergeten" is ook niet echt handig... alleen "Halloween" is daar van aanwezig en dat is mijn opinie het minste nummer van de plaat, evenals de keuze voor "Blood to Walk" van "Puppet Master" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Let wel dat deze opname van de Puppetmaster tour zijn. Aangezien hij met abigail 2 nooit heeft getourd is et logisch dat vele nummers van de laatste 2 albums zijn. Uiteraard zag ik zelf ook liever wa meer oudere nummers. Ach ja maar oged da er nog bootlegs zijn Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Koning Diamant heerst Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Godver, ik dacht nog wel dat ie deze zomer zou gaan touren king zzz |
|
quote: Eh, niet alles in de zomer persen hé. Het zou een mooi begin van het najaar zijn I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tis maar goed da ie nie in de zomer toured want da betekend meestal alleen maar op festivals spelen. Naar mijn mening komt King Diamond et beste over in een zaal. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Het maakt mij ondertussen niet meer uit. ALS ze maar gaan touren. Het lijkt erop dat de europese tour van 2004 niet echt meer in 2004 plaats gaat vinden |
|
ja kom maar op met die Puppetmaster toer!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en dan het liefst in de baroeg Het mag ook in de 013 maar dan eis ik wel een complete theatershow. We hebben er lang genoeg op gewacht |
|
inderdaad, hehe zzz |
|
quote: Hehehe, de laatste keer dat ik geweest ben, waren de bussen met spullen niet aangekomen, hadden we nog een kale show. Nee, dan in het noorderligt tijdens de "them"tour. Huis op het podium, acteurs etc. Dat was erg gaaf. 1988 0fzo. Oud Vuil. |
|
zoiets hebben we na al dat wachten nu ook wel verdiend |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |