IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-04-2009 21:55 by De Ulk Profiel van De Ulk

Hm, zo slecht vind ik het anders niet, hoor.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2009 22:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mwoah, als je het met het origineel vergelijkt...

Ik vind deze toch echt niet zo:



De dames zitten btw ook zo ongeveer allemaal in een coverband genaamd misstallica.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-04-2009 22:08 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 juli 2008 18:08 schreef Mutilator het volgende:
Even nog wat nieuws:

..."Another project we've been working on is to create remastered versions of 'The Spider's Lullabye' + 'The Graveyard' + 'Voodoo' + 'House Of God'..


zijn die remasters al klaar? ik zat van de week weer eens te luisteren naar Spiders Lullabye.. die plaat kan echt wel een wat vetter geluid gebruiken..


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2009 8:15 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben niet zo van de remasters... ben teveel van "zo hoort die plaat nu eenmaal te klinken". Uit ervaring weer ik inmiddels dat remasters uiteindelijk toch weer doorverkocht worden omdat ik alleen de originele uitgaves draai.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2009 9:23 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Daar kan ik op zich wel inkomen. Ik geef ook meestal de voorkeru aan het origineel. Al zijn er een aantal platen waarvan ik denk dat een remastering ze niets dan goed zou doen. Die Spider's Lullaby is daar wel één van. Die andere platen van King Diamond klinken goed zoals ze zijn vind ik.

House of God vind ik overigens de best klinkende KD plaat van de laatste 15 jaar.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 9:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en Give Me Your Soul... Please?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 9:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 april 2009 9:29 schreef Hypnos het volgende:
en Give Me Your Soul... Please?

De productie daarvan vind ik ok, maar de nummers zelf blijven niet hangen. Ook is de zang een stuk lager geworden en in de hoge stukken door vrouwenzang vervangen, alsof de King het zelf niet meer kan. Ik vind the Graveyard het beste King Diamond-album wat nummers betreft na Abigail en Them, ook wat zangstukken betreft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 9:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een beetje mildere zang ja, vooral in het afsluitende nummer is de vervlakking duidelijk. Geen ultieme gillen meer


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2009 9:38 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 april 2009 9:29 schreef Hypnos het volgende:
en Give Me Your Soul... Please?


Hele matige plaat... Goed geluid, maar zoals CU al melde, geen nummers die de tand des tijds zullen doorstaan.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2009 9:57 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Goh, Give me your soul... klinkt inderdaad niet verkeerd, maar ik hoor vooral een automatische piloot. Ik vond House of God (en in mindere mate Voodoo) een knaller na tig matige platen. Daarna dacht King kennelijk dat de buit binnen was en heeft hij die sound als blauwdruk gebruikt voor elke volgende plaat. Alleen lijkt de bezieling ook weer weg te deemsteren. Nu ook zijn stem helemaal aan gort is (die live-plaat was volegns mij van begin tot einde in mekaar geknutseld), lijkt het verval helemaal ingezet.
Hopelijk heeft de hernieuwde samenwerking met de originele MF-bezetting het vuur weer een beetje aangewakkerd en komt er alsnog een knaller uit.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2009 10:09 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 april 2009 9:57 schreef Count Usher het volgende:
Goh, Give me your soul... klinkt inderdaad niet verkeerd, maar ik hoor vooral een automatische piloot. Ik vond House of God (en in mindere mate Voodoo) een knaller na tig matige platen. Daarna dacht King kennelijk dat de buit binnen was en heeft hij die sound als blauwdruk gebruikt voor elke volgende plaat. Alleen lijkt de bezieling ook weer weg te deemsteren. Nu ook zijn stem helemaal aan gort is (die live-plaat was volegns mij van begin tot einde in mekaar geknutseld), lijkt het verval helemaal ingezet.
Hopelijk heeft de hernieuwde samenwerking met de originele MF-bezetting het vuur weer een beetje aangewakkerd en komt er alsnog een knaller uit.


Dan nog zal de zang enorm tegenvallen, luister maar naar die Guitar Hero versie...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2009 10:21 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 15 april 2009 10:09 schreef Staalman het volgende:
Dan nog zal de zang enorm tegenvallen, luister maar naar die Guitar Hero versie...


Daar sla je spijkers met koppen, vrees ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2009 10:22 by Staalman Profiel van Staalman

Beter als er maar helemaal geen nieuw MF werk komt, kan denk ik alleen maar enorm tegenvallen..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2009 10:28 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 15 april 2009 10:22 schreef Staalman het volgende:
Beter als er maar helemaal geen nieuw MF werk komt, kan denk ik alleen maar enorm tegenvallen..


Bwa, ik vond "9" een heel sterk album. En Force of Evil is ook niet bepaald mis, dus wie weet kan het nog.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 10:29 by bastianus Profiel van bastianus

MF heeft met Into the unknown het hoogtepunt gehad, na zo'n knalalbum kan je nooit meer iets beters maken. Wat een gave nummers staan daarop, Holy water, The uninvited guest, Fifteen men and a bottle of rum. De King zit er denk ik door wat inspiratie en vocaal kunnen betreft, niet gek als je al zo oud bent en jarenlang vocale topprestaties hebt geleverd. Tijd om op de lauweren te gaan rusten voor hem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2009 10:30 by Staalman Profiel van Staalman

Godver Bastianus, nu moet je echt eens kappen!! We behoren het niet met elkaar eens te zijn, jij dekselse knaap!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 10:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik heb liever Mercyful Fate ja

Listen to the Bell

The Eye


signature


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 15-04-2009 11:07 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

ach.. laten we gewoon hopen dat het een wat langere dip is..

Ik heb ooit in 1,5 jaar 3 x Dio gezien op 2 tours waarvan ik bij 2 gigs dacht: 'nou.. tijd om te stoppen denk ik voordat je afgaat als een gieter.'

Om vervolgens omver geblazen te worden door een gig op Arrow een aantal jaren terug..

maar ik dwaal af.. Ik vind Give Me Your Soul... Please wel een hele vette plaat.. misschien juist ook wel omdat de gillen een x wat minder zijn.. wat misschien ook wel als afwisseling gezien kan worden mits het volgende album volstaat met de hoogst denkbare krijsende zang


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-04-2009 14:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik vind KD solo sowieso minder dan Mercyful Fate.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2009 14:31 by spectre Profiel van spectre

oja, vind jij dat ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-04-2009 14:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jij niet dan?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 14:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja toch? hij vindt dat jij dat vindt,

vind ik


signature


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-04-2009 14:48 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Zowel King Diamond als Mercyful Fate zijn te gekke bands, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar King Diamond.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2009 15:46 by spectre Profiel van spectre

Ik kan niet kiezen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 april 2009 15:46 schreef spectre het volgende:
Ik kan niet kiezen


http://www.inner-circle.be/PPD%20veel%20voorkomend%20klachten.htm


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen