|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom nieuwe stervelingen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ACTAEONIS is here and i m a hunter If the bloodbath must come, then let's get on with it! |
|
en waar jaag je zoal op? Je moeder. |
|
Op alles wat leeft op deze wereld If the bloodbath must come, then let's get on with it! |
|
muggen? Je moeder. |
|
Ook en als ze er zijn vrijgezelige mensen If the bloodbath must come, then let's get on with it! |
|
ah net zoals de rest van de kerels hier? hehe Je moeder. |
|
Voel je je hier vast goed thuis. Welkom aan ieeeeeedereen die hier net nieuw is. Disko Disko Partizani |
|
HUUUUNTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Bruce Banner |
|
Uhm ik hou er niet van om over een kam geschoren te worden If the bloodbath must come, then let's get on with it! |
|
quote: Vrijgezellige mensen... als in m/v? *doet voor de zekerheid alvast een paar stapjes achteruit* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja maar de meeste mensen houden wel van over een kam scheren... |
|
quote: Omg... Alto! Disko Disko Partizani |
|
quote: Als je hier bent om te jagen, dan wel.. sluit maar aan achterin de rij wanhopige kerels (of ben je een vrouw?) |
|
Nee ik ben geen vrouw en heb een vaste relatie If the bloodbath must come, then let's get on with it! |
|
Dus het gaat om echt gezellige mensen? Maar die zijn er niet. Gezellig is namelijk niet metal. |
|
quote: Toch als ik op je site kom is het onderwerp "geit" echt niet de eerste indruk die ik krijg Maar ja welkom eeh [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-08-2006 18:51] |
|
quote: Lik dan eensch ff lekker m`n ballen en m`n aarschje schoon..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:oooowkeeeeeeej... FREAK! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ACTAEONIS welkom!!! |
|
quote:Dude, je bent zelf n00b... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja dus?? |
|
quote:Je mag nog niet eens in onzin... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dus. Welkom nieuwelingen. Denk ik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |