![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alsof ik verder kijk dan de laatste 2 posts ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hehe.. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Luie donders for the sieg ! Maar ze durft hier toch te komen ondanks dat wij hier allemaal al zitten? ![]() ![]() ![]() Dapper ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
euhhhhh melden????? Waar is de balie??? ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
In de fototopic. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Leeftijd, maten en de gebruiker 'Mental' aan je msn toevoegen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Heb jij toch niet nodig! ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Zoekt rond op dit forum en gij zult mij vinden in een link!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Gegroet mensheid, Ik ben hier nieuw dus ik zal even zo fatsoenlijk zijn om me te introduceren ; Echte Naam : Nathalie Woonplaats : Apeldoorn Intresses : Hardrock/ metal , fantasy , spiritualiteit ,kunst, electrisch gitaar Vragen mogen altijd ![]() ![]() |
|
Zijt gegroet newbee..Dat u vele geslachtsziektes mag oplopen door de vele gangbangs irl met deze forumleden.. Oja....Kijk uit voor de man genaamd mental ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Welkom! Wat voor bands? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Vixen ![]() En verder? En wat voor plank he'j dan? En laat jezelf es zien? hehe ![]() |
|
quote: Danku, ik luister voornamelijk jaren '80 hardrockbands als Vixen, Guns N'Roses en Whitesnake en wat de metalen betreft bands als Avantasia, Dragonforce (jaja, weer zo'n powermetal-freak :p), Opeth, en Iron Maiden. ![]() |
|
Goeie smaak! Op deze site kom je vast nog meer vette bands tegen. ![]() Welkom zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote:Bij de mods. Hey Moon. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Welkom allemaal, dat jullie het langer mogen uithouden dan het voorgaande groepje nuubz ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: zou het..? is het..? ja, het is nathalie! (het is mij: Linda :p ) haha damn wat ben jij er snel bij als ik je iets vertel haha ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 12-09-2006 20:33] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: Whehe, ja ik ben razendsnel ![]() Dankuwel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vixen op 12-09-2006 20:26] ![]() |
|
quote: hé d`r wor hier nie gespammed hé om 50 post te krijge!!!!!! anders 50 inwendige stokslagen als straf ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Of een ban. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
het spijt me ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Ik ben toch voor die inwendige stokslagen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Bedankt voor de waarschuwingen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |