|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
kijk dan hoe klein die is vgl. met dat luciferstokje! hmz grap mislukt ofnie? |
|
quote:groter dan wat? en zo hoog (schouder) zijn Rottweilers niet ... |
|
Dan ken jij andere hondjes Maar R. 68 vs B. 65. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ah groter dan BS .. ik denk dat bij Berner Senner er meer variatie in grootte is, vooral tussen Reu en Teef .. Gemiddeld zal de Rotweiler wel hoger zijn ja .. (alhoewel, 3 cm ... peanuts..) En de echte koeien blijven de zwartwitte Deense Doggen ... |
|
Hoi Noobs! P.S. we hebben ook een apart topic voor honden, staat zelfs in "algemeen" zodat N00bs er ook bij kunnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Rottweilers ook hoor. Maar in NL zie je wel vaak dwergjes moet ik zeggen..... Doggen zijn helemaal variabel overigens. En beginnen zo rond de 80. Een sint bernard kan dan weer tot 90 gaan. Denkt aan blije sint b pup die altijd bij mij op schoot wilde liggen (ik denk dat het beest zo blij was omdat ik de enige was die het kalf kon hebben ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Voor alle Noobs, de zoek functie zuigt ballen Edit: ballen komt nu eenmaal moeilijk uit en in mijn mondje [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 27-11-2006 14:13] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-11-2006 14:16] Bruce Banner |
|
quote: Zie edit Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En de mijne /me rot op naar het lultopic* Bruce Banner |
|
quote:Heb je het over kg of cm schofthoogte? Want een St Bernhard is echt geen 90 cm schofthoogte ... |
|
quote: A/s/l , buttsecks? Suck my piss |
|
oi, Ik ben ook nieuw hier. Via Juronymous.. die hier eens in de 1000 jaar post. Het klinkt altijd wel gezellig muv dit topic dan Gegroet, Sdonasa You're running in circles |
|
Hij mag dan 1 keer in de 1000 jaar posten, maar ik weet precies welke avatar hij heeft. Bruce Banner |
|
it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Stelletje geile donders dat jullie zijn! Oh en welkom natuurlijk drinkebroeder! Op je knie en pijp voor genade! |
|
jaja dat is typisch Juronymous avatar he Zeer goed om tegen aan te kijken.. ohja hallo [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 10-12-2006 20:25] You're running in circles |
|
quote: Ah, daar is ie weer! Bruce Banner |
|
Je nick.. waar moet ik aan denken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Net als dat ik zeer goed ben om tegen aan te kijken natuurlijk! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Sdonasa Arctica, Finse powermetal nĂ¡ het nuttigen van 1700 glazen wodka. Bruce Banner |
|
Op die fiets Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |