![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en dat bepaal jij? zo kan ie wel weer ![]() |
|
be'paal' hehe En ja, welkom ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben getrouwd dus ik paal genoeg...voor de lijfstraffen genoeg vrijwilligers lijk mij zo . ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Goedemorgen!! ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Welkom n00bs van voorbije weken!!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ik begreep dat ik me voor moest stellen hierzo! dus bij deze: Ik ben 27 jaar, kalend (achterhoofd), 110 kilo, 1,90 M, getrouwd (maar daar voel je niks van), oh en ik draag eigenlijk altijd zwarte kleding en dan meestal band- of filmshirts (wow!! dat zal je hier niet veel tegenkomen denk ik) Sinds kort studeer ik an de PABO in Deventer en zit in 1 klas met Vixen en Black Sun en misschien nog wel meer hier. oh en die foto hiernaast ben ik dus!! ik ben een enorme Marvel en Star Wars fan en heb Darth Maul en Darth Vader elk op een bovenarm laten tattoeren. Ik ben de trotse eigenaar van zo'n 1200 SW actiefiguren en toebehoren en een vette verzameling Marvel figuren (130 ofzo) en +/- 360 Originele DVDtjes. Ik heb een grote tribaltattoo op mijn linker onderarm en de tribal S van slipknot op de rechter. Ik game op een PC en PS2 en koop volgend jaar een nextGen weet nog niet welk. Mijn favoriete Bands zijn: Slipknot Stonesour Breed 77 ![]() Soulfly Rammstein American Headcharge Ill Nino Killswitch engage Metallica Korn (de oudere muziek tot en met Follow the leader) nou verder weet ik niet echt iets te vertellen. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
Godverdomme. En dat moet later leraar worden. Christus. ![]() |
|
We doen de mental. "o." I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Is ook wel genoeg, hoor. Misschien zelfs teveel. ![]() |
|
Welkom hoor! Maarreh: quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
STAR WAR GAYNESS GEEK ALERT! FEEL THE FORCE! AARARAGH. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
o. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Na-aper. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:+10 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: de mental...... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
o. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Welkom gast... Eindelijk nog iemand die AHC ook waardeert ![]() ![]() BTW Starwars is Gay ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: En schaatser Suck my piss ![]() |
|
Hooooi, ik ben schimpie! ![]() en ik heet jullie welkom I am the 1%. ![]() |
|
quote: en bedankt hè!!! ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
Trek het je niet af, heu, aan. ![]() |
|
quote: Hij is stomweg pissig omdat zijn leraar hem heeft misbruikt. Maar trek het je idd niet aan, sommige mensen zijn niet dol op nieuwelingen. Haha. ![]() |
|
Hij gaat mij te snel, nu al een avatar en undersign? ![]() I am the 1%. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |