![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
He Rotzak! Da's Twents voor: "Het eten smaakt niet." ![]() |
|
quote: Gisteren nog dat stukje van Herman Finkers gezien! ![]() ![]() |
|
zelfs the tinus komt hier ![]() ![]() |
|
Die Tinus toch. En? ![]() |
|
Ook hoi, endezo. ![]() |
|
ja ja...ik moest hier eens heen van heuyke ![]() ![]() |
|
hip hoor. ![]() ![]() welkom! ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
HEUY!!!! Krijg ik hier weer de schuld van ![]() ![]() |
|
quote: jij bent het altijd schuld toch? ![]() tsja iemand moet de schuld krijgen... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Proost ![]() Gelegenheids satanist ![]() |
|
Olá ik ben 5-euro! ik woon in Veenendaal. muziek: van Blackmetal tot Ska van Speedcore tot Progrock. Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
Speedcore ![]() ![]() |
|
quote: Oude The Berzerker is erg fijn! ![]() Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
kotzaak ![]() onee dat is terror ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Er is wel meer gaafs op dat gebied. Maar ik ben ook meer van den Terror ![]() ![]() |
|
quote: Wie niet! Hehehe. Welkom, mede v'daler. ![]() |
|
quote: Supreme Tinus? of ben jij een andere? Suck my piss ![]() |
|
Ha, een voorsteltopic. Misschien wat aan de late kant, maar om het toch maar even gedaan te hebben hier dus mijn berichtje. Ik kom uit Wageningen, ben daar actief in de bandprogrammering van JV Unitas en daarbij studeer ik ook nog af en toe. Muzieksmaak is erg breed, maar ik luister voornamelijk black, viking en doommetal, afgewisseld met wat darkwave, (vooral 60's) rock en zo nu en dan wat gothic. Ohja, ik hou van bier. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 09-11-2006 18:21] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Welkom!! Zit je toevallig in Hoevestein? Ik was daar pas en toen hoorde ik ook van iemand die in de organisatie bij Unitas zat. ![]() |
|
Of je iets over mij hebt gehoord weet ik niet, maar ik woon wel in Hoevestein ja. Er woont nog één ander van dezelfde commissie in dat gebouw, dus 50-50 dat het over mij ging ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Neuk jij met schapen? Dan ging het over jou! Welkom ![]() ![]() |
|
Nou, normaal gesproken houd ik het bij pony's, maar als de nood aan de man is en er is er geen beschikbaar dan wil ik nog wel eens met minder genoegen nemen. Zou prima over mij kunnen gaan dus ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Groeten aan Jan-Benjamin van Assen. ![]() |
|
Nieuwen moeten dood, nieuwen moeten dood. tralalalalalalaalalalalalalalalalalala. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |