|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Australië .. sweet |
|
Je zit nu in het meer desolate gedeelte? Lijkt me intens gaaf, eindelijk geen zeikende mensen om je heen .. |
|
quote: Mwaoh valt wel mee, half uurtje van Melbourne, ik huur nu een huisje op een 200 acre property. Ons nieuwe huis is wel in een durp, maar iets meer leefbaar, een tuin, adsl enzo. En zolang je naar de winkel moet, voor je brood of je bier, heb je altijd zeikerds...zelfs hier. Alhoewel het een wereld van verschil maakt; om naar de Appie in Duh Haag te gaan of naar de liquor store hier.... Op het moment zou ik wel wat alcohol lusten, maar ik heb al een fles wijn op, en het is een half uur met de auto naar de stad.....hm. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever. |
|
quote: * inkoppertje* Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Niet als het een man is! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Lekker man .... ach ja .. Assen is ook wel te doen ... Altijd beter dan Polen zal'k maar zeggen ... |
|
1-1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Niet zeiken jij, anders ga ik zeiken. En een voordeel van een bierpens hebben is dat je fiks kunt zeiken! |
|
quote: Ha, het wordt hier ook al aardig tense. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever. |
|
Ik heb ook een bierpens...maar jij bent in zeiken cum laude afgestudeert btw richting Tatragebergte heerst veel meer dan geheel neuderland Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Tatra = gave hond Vroeger was Tatrageberget hoger he .. rigoreuze duitsers ook altijd |
|
quote: Dat weet ik nietof die hoger was, zal wel een te lastig obstakel voor die Druitsers zijn geweest...die Tatrahonden zijn echt super..Als we een nieuw huis laten bouwen met veel grond willen we ook zo`n hond...die heerschen echt..Weet alleen ff niet de rasnaam... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tatra-hond Zijn wel werk honden ... geen huishonden |
|
quote: Owcharek volgen google heersch.. btw laatste x offtopic [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-08-2006 10:41] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
Hallo! ik kom me ook even voorstellen! Glaedr is de naam, een 25 jarige dame uit noord holland. ik ben niet zo goed in voorstellen dus wil je meer weten vraag maar raak! |
|
dag mevrouw.welkom op ons forum Fuck the world and fuck you |
|
quote: Graag zou ik van u een foto ontvangen, mevrouw. |
|
Zie je, burzum ?? zelfs wij kunnen het !!!! Fuck the world and fuck you |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: en kan ik die dan gewoon hier neerzetten meneer? |
|
|
|
Jazeker! [img] link naar de foto en dan nogmaals [img] met / voor de i. |
|
Als het een naaktfoto is wel. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |