![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foto!!11 Specs!!11 ![]() ![]() |
|
13 jaar te oud voor je burzum ![]() |
|
Gezien de intro heeft de dame nog wat te leren ![]() Alle wanhopige ZM frusties. U is aan zet ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik had het vragen staat vrij er zeker buiten moeten houden ![]() Foto? Ha er staat er toch 1 als avater... Is dat niet zat ![]() She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. ![]() |
|
Burzum kennende is de foto net wat te hoog genomen .. een gezicht boeit hem niet zo .. ![]() |
|
Die is erg onduidelijk ![]() ![]() |
|
Grinnikt, dan heeft tie toch echt vette pech She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tja .. zul je toch eerst bloemen moeten kopen Buzrum .. en deze keer niet uit een platsoen rukken he ... ![]() |
|
Nou hier dan... De interessante aangezicht van mn vaders hond... Dat al beter ![]() ![]() She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: En van wie is dat varken met kleren aan? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Wow .. wat voor ras/mix is dat? Lijkt namelijk HEEL veel op mijn hond ... ![]() |
|
Een grijze roodstaart denk ik. ![]() |
|
Hmmm wat ben je toch een heerlijke smooth talker. En die is van niemand ![]() Oh de ras is een mix van: Rottweiler, retriever, bennesenner [Dit bericht is gewijzigd door psychotica op 27-11-2006 12:45] She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. ![]() |
|
quote: ik begin je steeds meer een droevig persoon te vinden. post eens een foto van je eigen rotkop. en dit keer niet een foto van internet plukken van een of andere nerd. ben wel benieuwd naar de zieligerd achter de zeikposts. ![]() |
|
Vanavond post ik wel wat, eerst even mijn puistjes wegphotoshoppen en wat andere aanpassingen regelen. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote:Hoe groot is ie ongeveer? Wij hebben namelijk een Stabee mix (wij denken met Hovawart) die echt HEEL veel op die hond lijkt .. zou best wel willen weten waar onze hond vandaan komt ... ![]() |
|
Zij is een slag groter dan een gemiddelde rottweiler (is maar een indicatie) Dat komt doordat ze gemixt is met bennesenner en dat zijn hele grote honden (af en toe lijken het meer koeien) Toch heeft ze het meest weg van een rottweiler in haar uiterlijk.... hier een betere foto: ![]() She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. ![]() |
|
Ah ok .. grappig .. lijkt wel grotere versie van onze Whaps, maar de onze is beduidend kleiner ... ![]() |
|
kleiner? ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-11-2006 13:53] ![]() |
|
quote: ![]() U leert ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |