![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee, ik ben geen pot ja! ![]() Het is een feit dat jij hier een potje enorm belabberd aan het typen bent. En nu is het tijd om te koken. ![]() |
|
quote: wat ga je koken ? ook iets voor die lieve kleine mental ???? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja leuk grapje.. Maar zoals je ziet.. heb ik het typen van hoofdletters onder de knie net als jijzelf. Kijk maar.. --> hoofdletters <-- zo.. nou als dat niet even lachen was. ![]() |
|
Wat een zwikkie happologen hier.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hahaha NEE! Jij hebt al pizza op, veel eten is niet gezond he. Maarre nazi ga ik eten. ![]() |
|
quote:okay dan...eetse alvast! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Dit zijn pas hoofdletters! ![]() |
|
quote: Spreekwoordelijke pot, MMayo, spreekwoordelijke pot. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote: AAH niet slecht! ![]() ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote: Oh echt.. tjoh. ![]() Maar goed, is er een verband tussen het fan zijn van Star Wars en het geweldig vinden van de band Slipknot? Heb je iets met maskers ofzo? ![]() |
|
Hmm... zo heb ik het nog niet bekeken eigenlijk. Zou maar zo kunnen. Zie je het al voor je als Yoda zou gaan zingen bij slipknot ![]() The Hate rise up in me I feel it The stone cleared of leaves I did Where you can't see me I Wander off to Inside my shell wait and bleed I will ![]() ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote:Ik denk dat jij een groot voorbeeld voor kinderen bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jongens het is tijd om een boek te schrijven! ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ik wens echt een mes in jouw rug. (Als je hapt lach ik je uit, vooral omdat ik het hier typ.) [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-10-2006 0:59] ![]() |
|
je hebt nog 2 wensen over ![]() ![]() |
|
quote: Ging het maar zo simpel. ![]() ![]() |
|
Alles kan!, als je het maar wilt ![]() ![]() |
|
On topic maar weer lui! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehehe kun je dit niet in de titel van Introductietopic #21 prutsen? ![]() EDIT: Sorry Greycloak maar ik moest dat nog even zeggen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 02-10-2006 11:06] ![]() |
|
quote: Ik zal proberen me een beetje in te houden ![]() Maar geef toe de yoda uitvoering van Wait & Bleed is leuk toch! Echt zo'n "Wakkaa wakkaa wakkaa" moment ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
wat een liefde hier!!!! ![]() ![]() ![]() *groepsknuff* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Goeidagg eem ben nieuw hier en ik kreeg deze site van vrienden en omdat ik toch enorme heavy/death/trash/power/ van alles en nog wat metal fan ben en ik vind de site opzich super mooi en beetje nieuwe bands opzoeken enzovoort heeft iemand nog adviesjes ofzo waaar ik nog meer kan kijken op deze site of ander site's maakt niet uit ik ga verder kijken laterss..... ![]() ![]() I enter, you're screaming, 1 shot, you're bleeding, death silence.. ![]() |
|
quote:Eelco, wat ben je ook een boefje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:www.breezahafkickcentrum.nl Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |