![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, nou en of.. Jan. ![]() |
|
quote: Gisteravond toevallig nog de schitterende creaties op de 11e verdieping bekeken? ![]() ![]() |
|
Nope, niet gezien. Was druk bezig met het aankleden van de kroeg beneden. Als je daar bent geweest heb je me vast wel gezien, zo groot is het er immers niet ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: In de rest ben ik niet geïntreseerd ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vlak daarvoor moest ik al weg, moest nog bijna 2 uur reizen. Ik was slechts op bezoek bij m'n vriendin, dus vandaar. ![]() |
|
Dan vind jij veel mensen interessant. ![]() |
|
quote: Nee , want de meeste zijn na 3 biertjes al lam.. dus dat zijn mietjes, mietjes zijn homo`s, homo`s zijn van de verkeerde kant..en potten moeten gewoon hun muil houden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
poehee. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Wow .. ze weet mijn naam .... ben ik me hip zeg. ![]() |
|
quote: Wonderbaarlijk. Woooohoo! ![]() |
|
Tja zo zit dat nou eenmaal he ... hippe dingen worden altijd na een aantal jaar weer hip ... ook jij wordt vast wel weer een keer hip ... welke eeuw dat zal zijn is echter nog een gissen! ![]() |
|
Oh nee, wat erg! Jemig! ![]() ![]() |
|
MMMMMMMMMMMAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOO ![]() ![]() |
|
FRRRRRRRRRRRRANKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Wow, ik ken FRNKIE.. welkom hoor FRNK en alle andere nieuwerts. ![]() |
|
OH populaaaaaaairrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ![]() ![]() |
|
quote: Oh yeaaaaaah.. ![]() ![]() |
|
Volg het pad van je haat de overwinning is zalig . ![]() |
|
Kouwes? ![]() |
|
lol, dacht precies hetzelfde. Interpunctie ftw! ![]() ![]() |
|
Jullie verstoren zijn evol moment. ![]() |
|
uit de bundel even naar de sportschool de volgende gedicht geen trappetje GEEN TRAPPETJE ja daar stond hij in de gracht eruit dat was moeilijker dan er in ![]() ![]() |
|
Stel je zelf voor oke komt die dan. Als eerste kom ik uit de mooiste provincie van nederland,LIMBURG,en natuurijk trouwe FORTUNA suporter. O JA ik ben nomad ben 28jaar en doe woody woodpecker na??????????????????????????????. ![]() Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. ![]() |
|
![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
You gonna get raped. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |