![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: En wie ben jij dan wel, mongool ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Beste Reinier, ik wil je graag aanraden niet in de spiegel te kijken terwijl je berichtjes typt. Dat komt nogal suf over. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ga toch lekker met je robotjes spelen, Reiniertje. Het lijkt hier wel de Intertoys met jou in de buurt. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Die vat ik ook niet echt nee. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Och... *haalt schouders op* Viel te proberen, toch? [Dit bericht is gewijzigd door Rodelion op 21-08-2006 1:43] ![]() |
|
wat jij wil joh. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ehm... je bankpas en pincode. En kniel, verdomme! Ongehoorzaam joch dat je d'r bent. ![]() |
|
wat ben je toch een schatje. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: *bloos* Ik? Een schatje? ![]() ![]() ![]() |
|
hee, niks tegen robotjes he... ![]() ![]() en alweer die liefde... het straalt er gewoon vanaf! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-08-2006 2:06] ![]() |
|
. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: you got a point there ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dat Mental nu bekend heeft alle episodes op DVD te hebben wil nog niet zeggen dat we hem met mij moeten vergelijken he ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hangt zijn spiegel naast het beeldscherm? ![]() Nou ja, van mij krijg je wel een normaal welkom: Welkom Rodelion! ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
Dag n00bs ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hoi Moonflame en Lainedil! Vinden jullie iedereen hier ook zo lief? ![]() |
|
quote: geweldige opener! ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Niemand vindt mij lief, afgezien van Watery Black ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Echt wel, het zal me niks verbazen dat ze niks krijgen voor Sinterklaas. ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
Metalfan offline? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |