![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De introductietopic wekte de overtuigende indruk dat hier verwacht wordt dat je anderen uitscheldt en vernedert. ![]() |
|
quote: Ach, je kreeg in elk geval niet het bericht dat ze je willen weg pesten... ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
quote:Goed ingeschat! Ik vind het wel een mooie binnenkomer voor een nieuweling! Dat zal de noob-bashers leren ![]() Voor wat betreft dit topic heb je ook gelijk. Welkom! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Zeg! Heb jij wel toestemming om te gniffelen?!! Verdorie! ![]() Welkom nieuw vleesch ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Hoi ZelThoR en stigma! ![]() @ZelThoR: een reactie als de jouwe kon natuurlijk niet uitblijven. Je bent ok! ![]() @stigma: ik was helemaal alleen, dus ik kon niet aan je vragen of het mocht... ![]() ![]() |
|
Kom jij ook van dat andere forum? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ahw hier melding van Der Slaine... semi-nieuw na een ban van een zooitje uur om .. uhmz... waarom was ik eigenlijk geband? Nou doet er nie toe... I'm back ![]() ![]() |
|
quote: "Dat andere forum"? Ik zie hier wel wat bekende namen, ja, als je dat bedoelt. ![]() |
|
quote: Hehe, pas op he, slijmen in het nieuwelingen topic wordt weer niet gewaardeerd ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Geweldig dat je weer terug bent ![]() ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
quote: ja dat zeg je wel... ![]() |
|
quote: Nou, vooruit dan. Omdat je nieuw bent. Maar de volgende keer wacht je maar tot ik weer gearriveerd ben. Laat het niet weer gebeuren. *patpat* Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Mijn dank voor de genade! ![]() @ZelThoR: ![]() ![]() |
|
Wat een drukte. Dat is toch nergens voor nodig. ![]() |
|
Nou. Precies. Een beetje stiller graag hoor, er proberen hier mensen te werken. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Maar voor hoe lang ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Denk tot 100 posts, misschien haalbaar ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Leuk dat je terugbent. ~xxx~ Misanthrope Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
xoxo is nu in. ![]() |
|
quote:Wat is dat? Kuspijpbekkuspijpbek? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ehrm...ok ![]() Nou ja op het moment heb ik toch niets beters te doen...bij deze dus ![]() Ik woon al een paar jaar in Australie ![]() Ik heb een aantal jaren in Duh Haag gewoond en het aanbod daar was toch wel iets beter...(wb concerten (bereikbaarheid...), bands, cd's nieuws etc) maar goed, elk voordeel heb ze...etc. ![]() Het merendeel van de metalluitjes hier (in mijn beperkte cirkeltje/stadje) lopen met nu-metal shirtjes en shirtjes van bands die net na mijn tijd liggen ahw. (Evanescence en post Pantera bandjes zogezegd) Heb de "scene" de laatste jaren niet super actueel kunnen volgen, zogezegd (als in : geen geld om cd's te kopen en te ver van de telefooncentrale wonen en daarom dial up...). Als het een beetje meezit ![]() Omdat zij ook hierheen moeten reizen, is het wel teringduur zeg, $45 plus reserveringskosten (en aangezien ik binnenkort ga verhuizen, nog tyfusverderder). Waar zijn de tijden dat je met 15 florijnen in je knuist bij de Baroeg naar binnen kon stappen. Wat een boeiend verhaal, weer. ![]() ![]() ![]() Now playing : Snake dance (Monster Magnet) If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |