![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: DAN WEET IK WAAR JE HUIS WOONT! ![]() |
|
quote: Hehe, we kwamen uit, eh, Eindhoven. We hadden een enkel biertje op, en Quint (ken je hem?) opperde het briljante idee een vervoersmiddel te zoeken, want Rob had dat wel. We moesten naar z'n huis lopen vanaf Delft Centraal, en toen we dachten dat we er bijna waren zei hij dat we nog niet op de helft zaten. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() edit: Ik slaap trouwens ook best weinig ![]() ![]() |
|
quote: zegt me niks maar in ons geval was er iets meer alcohol in het spel hehe weiniog slapen is kut, gewoon de hele dag in bed rotten werkt ook wel hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: Ach, slapen is voor mensen die, eh, die, eh..whatever. ![]() Wat ga je morgen doen dan? Nog niet naar studie? ![]() |
|
quote: Iets met sarcasme, lul. ![]() |
|
quote: Ik heb volgens mijn niet-ingevulde rooster nog geen school ![]() Maar ik ga voor de zekerheid morgen wel informeren, is wel handig. Ik weet nog niet wat ik ga doen,misschien nog schriften en een agenda kopen. Ik ben echt erg, ik had de laatste 2 weken 4 keer gewinkeld en was helemaal vergeten schoolspullen te kopen ![]() Wat ga jij morgen doen? [Dit bericht is gewijzigd door Scorpio op 05-09-2006 2:35] ![]() |
|
quote: Oh, je bent er zo een! ![]() Eh, ik moet om 9:00 in R'dam zijn, van één les van 4 uur. Niets noemenswaardigs dus. Overigens heb ik wel het hele jaar op vrijdag vrij. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ik merk dat ik elk jaar meer inzak ![]() Het eerste jaar was ik zo gemotiveerd, dus nu moet ik wat minder gaan inzakken ![]() Wel relaxt, dus je hoeft tot 13.00 uur op school te zijn. Ik had elk jaar op dinsdag echt een rotrooster, meestal van 8.30-18.30 soms 19.30 Ik heb altijd donderdag vrij en soms maandag, afhankelijk van of ik een keuzevak volg. ![]() |
|
quote: Haha, ik had me ook voorgenomen enorm gemotiveerd te beginnen dit jaar. Alleen is vandaag al gebleken dat ik dat een uurtje volhou. ![]() Maandag lijkt me ook wel relaxed, maar als ik mocht kiezen - dan toch liever vrijdag zoals ik nu heb. ![]() ![]() |
|
quote: dein mutti! ik ben te gaar, mafze Je moeder. ![]() |
|
quote: haha, ja ik heb hetzelfde. Vorig jaar was ik echt erg, ik ging dan eerder van school weg, omdat ik boodschapen moest doen enzo. Maar goed, ik heb het gehaald, daar gaat het uiteindelijk om ![]() Ja, vrijdag is zeker relaxter,lekker weekend vieren! ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ik ging om willekeurige redenen eerder weg, maar dat liep wat uit de hand. 300 uur gemist uiteindelijk, maar vanwege m'n score was dat geen punt. Gelukkig. ![]() ![]() |
|
quote: Ik had van de 16 weken Duits, 1 week meegedaan ![]() Maar toch had ik het gehaald, is altijd leuk om de blikken van de leraren te zien als je een 8.4 hebt gehaald, terwijl je bijna nooit aanwezig was ![]() ![]() |
|
quote: Heers, haha. Doe me anders effe toevoegen op MSN ofzo, voordat de mods gaan zeiken als ze wakker zijn. ![]() ![]() |
|
quote: o.k is goed, ben je zo op msn? ![]() |
|
quote: Jep. ![]() |
|
quote: He Dudein....Heb je ook nog gezien met Levia...Ook nog naar je gezocht voor levia met m`n dronken harses.. Welkom iig.. Kijk uit voor Mentall...Te veel brok man voor 1 keer ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Viking, hou nou eens op met dronken achter de compu te zitten man ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Welkom!!!! ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Als dat geen neuken wordt.. Jezus wat een kansloos pauper gelul hier. OT GVD ! En STERF newbies ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Jij bent toch ook nog een kleuter met je vlasbaardje? ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hee! Je hebt het wel tegen Suus he!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ow.. ehh .. sorry... Waarom vertelt niemand mij toch wat ! ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |