![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, Voor het geval het niet duidelijk was ik ben NIEUW! njah eigenlijk loop ik al bijna 18 jaar op deze aardkloot rond. Ik speel gitaar in een bandje. In Haarlem. En voor de rest vraag maar. ![]() |
|
Ui mit ogen? ![]() |
|
quote: Ja, ik weet het lang verhaal najah eigenlijk niet of wel najah janeenjaneejanee maar efijn ik zag een plaatje met een ui met ogen. En toen maakt ik een spelfout en toen werd het Uimitogen en ik vond het wel intersant klinken achter elkaar. Zal even kijken of ik het plaatje kan vinden. ![]() |
|
Jessye of Iris? ![]() |
|
Goed verhaal! Vooral het najah janeenjaneejanee spreekt me erg aan! Welkom! ![]() |
|
quote: eyssej ![]() |
|
[Haags accent] ROT OP MET JE UITJES [/Haags accent] I am the 1%. ![]() |
|
quote: Ik hou ook niet zo van patatje oorlog. ![]() |
|
ik ben meer voor patatje vredesonderhandelingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En een raket na. ![]() ![]() |
|
quote: Raketjes zijn lekker. alleen ik mis tegenwoordig wel dat choco puntje. iemand opgevallen dat dat er af is? ![]() ![]() |
|
Neenee, die zat er nooit op, ik eet die ijsjes al zo'n 30 jaar. Je doelt op een kloon, de spoetnik! ![]() |
|
quote:Patat. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Das 1, jeweettoch ![]() Gutteguttegut.. metal jessye hier ja.. woehahahaha. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-11-2006 22:50] ![]() |
|
Naja, zal ik me dan ook maar eens vertellen wie ik ben ![]() Sander, 18, Nieuwegein, Power, Speed, Death, Trash en Heavy metal liefhebber. Vragen ? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Onee, weer zo iemand die niet zo alwetend is als jij! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Chocolade op een raketje, laat me niet lachen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Spoetnik is wat ik zeg. ![]() |
|
quote: Sjit! Nou je het zegt! ![]() ![]() |
|
quote:Ook lekkere hash. +1 ![]() |
|
Sieg sieg spoetnik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
HEIDENTJE!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
KillerBarbietje! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |