![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gelukkig ben jij een hele volwassen jongeman die de zaken in het juiste licht kan zien ... get a life rukker .. ![]() |
|
Heren, mail elkaar of gebruik de flamecage. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ach, ieder zijn innerlijk kind toch? Zo is er hier op ZM een bijna volgepost Transformerstopic... En kinderen leren spelenderwijs. Maar welkom aan de n00b ![]() ![]() |
|
Alleen Argus postte daar. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Maar jij las het helemaal. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ??? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-09-2006 23:19] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Anders zou je niet kunnen weten dat alleen Argus er gepost heeft. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: duh ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: O god, danku, danku. ![]() |
|
Hoi Morbius. Sterkte ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ME!? I just aimz to please!! Iedereen bedankt voor de "fijne warme woorden" {ughe ughe ughe} iemand schreef trouwens dat IK het taalgebruik van een 12 jarige had. waar woon je?? dan wil ik daar wel les geven. kan ik direct op academisch niveau beginnen ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
broertje van Heiden? I am the 1%. ![]() |
|
quote:Academici denken na en zijn over het algemeen wel capabel genoeg om correct Nederlands te typen (op hier en daar een foutje na). Bovendien geven ze geen les met geweren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Je wil toch niet gaan vertellen dat je dan wel hoofdletters gaat gebruiken he? OMG ![]() |
|
Hij schreef 'ik' wel in groote lett0rx!1i!! I am the 1%. ![]() |
|
quote: Nee leraren gooien lastige kiddo's gewoon uit het raam, mooie methodieken wel. ![]() |
|
quote: ahh... chindow.. pong chang tjsing zao (chao nu.nl). oftewel: verrek je leest kranten (of nu.nl). kan je ook hoofdletters typen dan?? heb ik dat al eens gedaan?? WAAR? "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote: Kijk tijd voor onderwijs: Deze Emoticon ![]() Deze Emoticon ![]() Dus.... ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote: Dat was gewoon toeval joh.. Of een haperende capslock. ![]() |
|
quote: Ja ik lees nog wel eens kranten. Oftewel: Ja ik lees nog wel eens kranten. Ik vroeg overigens niet of jij dat kon, ik vroeg of je dat dan ook daadwerkelijk ging gebruiken @ hoofdletters. Volgens mij ben jij donders slecht in je vak, je kan er maar beter alvast mee kappen want het lerarenschap is te hoog gegrepen voor je. Edit: Even een verdere uitleg van mijn laatste opmerking. Jij wil gaan lesgeven terwijl je als een idioot hier zit te happen naar reacties die je straks tig keer erger kunt verwachten op de werkvloer. Het niet weten te gebruiken van hoofdletters leest ook erg vervelend weg. Hoe kun je van iemand die zo achterlijk typt, nou verwachten dat hij in staat is een kind of volwassene degelijk onderwijs te kunnen bieden? Verder, welkom.. uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-10-2006 19:28] ![]() |
|
hihihi. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je zou kunnen beginnen met iemand leren kennen. Als jullie geen aas voor houden hoef ik niet te bijten! Volgens mij verwijt jij als pot mij als ketel dat ik zwart zie. Qua happen dan. Nogal een loze conclusie trouwens vriend. Zal ik ook maar voor de zekerheid een spellings- en grammaticale controle over mijn wereldveranderende posts op dit natuurlijk, als weerspiegeling van de realiteit, zeer representatiefe forum laten gaan???? "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
Welkom in deze liefdevolle wereld Mental. Ik hoop dat je hier veel homo erotische contacten op zult doen, naast een schat aan bandinformatie. Laat je hier vooral ook vertellen welke kleding je dient te dragen en in welk kapsel de kapster je haar dient te veranderen en vergeet hier vooral geen foto van te posten in het desbetreffende topic. Verder zou ik je willen verzoeken voordat je op dit forum start een geloof en een politieke richting uit te kiezen, dit voor een goed verloop van discussies in de diverse topics. Dank u en veel plezier. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |