![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ik je vader kon zijn ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Argus, ik begrijp je niet man. heb je een lekker mokkel als Wabla thuis, verdoe jeje tijd op ZM ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-08-2006 20:06] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik complimenteer je op je smaak maar Wabla zit op haar werk en 2 provincies verderop. Maar ik zit ook te gamen, bier te zuipen, met de kat op schoot en met een robotje te spelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-08-2006 20:07] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
AH. dat verklaart een hoop. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
mishandel je starscream niet te erg dit keer ???? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:' whehe o zo ![]() ![]() . ![]() |
|
quote: Die homo raak ik niet aan hoor ![]() en ja, het bier is van de AH ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ach, het kon erger zijn ![]() Jij zou ook mijn moeder kunnen zijn. Dat is toch vaker nachtmerrie voer ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Starscream is de gaafste aller Robots ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Check het Transformer topic dan maar eens voor de Masterpiece F-15 die er van komt ![]() (en de film.... ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
De film ga ik niet eens kijken, die transformer box met alle afleveringen van de oude serie erin heb ik in mijn bezit en da's genoeg ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Vorig jaar pas gekocht hoor, een tinnen box met alle afleveringen en wat comics erin.bij Rodisc, in R'dam Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je moet alleen wel de film uit 86 erbij halen dan ![]() Over een maandje is daar weer een nieuwe release van ![]() mr. Spock als Galvatron FTW ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: whaha ach ja kan allemaal he:D . ![]() |
|
quote: Galvatron ??/damn. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
hmm kheb ergens nog zo'n megatron robot poppetje ![]() ![]() ![]() . ![]() |
|
quote: Jawel. Geef maar aan de oude meneer ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Zelfde gast, zelfde voice actor. Alleen 10 keer zo sterk. en zo gek als een deur ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Ja, is me dat even uit je dak gaan! Hehe. Maare welkom n00b! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ugh ende Kroepoek @ nieuwe mensen zo, nou sta ik ook weer in dit deel van dit topic, my work here is done ![]() |
|
Welkom. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Gegroet, triest volk! Jullie krijgen toestemming mij te verwelkomen op dit stekkie. Vergeet niet te knielen, stof te happen, en eventuele wormen netjes door te slikken. De knuffelberengoden zijn jullie voor altijd dankbaar. ![]() |
|
ga dood ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |