|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daarom heb ik ook gewoon de motorola C116. Veel compacter dan zo'n Nokia en hij kan precies hetzelfde, op snake na dan. En bij de blokker koste die inclusief rembours kosten maar 13 euro en dan kreeg ik er meteen 25 euro beltegoed bij die nu na en maand of 5 nog steeds niet op zijn. Heers-apparaat! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jaja, een niet zo heel erg hippe Motorola E398. Met stereogeluid, zodat ik een muziekmakende zak heb, mocht ik dat willen. Verder is t een erg fijn dingetje, want hij heeft een lange standbytijd, een schermpje dat immer leesbaar is, en hij kan alle nutteloze dingen, zoals bluetooth enzo, dus kan er van alles mee aankloten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die connectivity kan je gewoon uitzetten en de standby tijd is makkelijk 5 dagen met dit ding en dan bel ik er ook nog is mee. Wat wel een probleem is met deze telefoon is de constructie, de zijknoppen bijvoorbeeld werken niet echt meer bij het indrukken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb de welbekende Samsung D500. Leuk dingetje, alleen nog steeds benut ik niet alles wat dat ding kan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Euh, deze: [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 24-08-2005 9:12] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Jij steelt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik weet van niks... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Neukia 6670 met navigatie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
quote: Stoer hè? Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat ie je broekzak niet overleeft. De kast is gemaakt van magnesium en daarom steviger dan andere telefoons. Ik kreeg die van mij bij een 2-jarig T-Mobile pakket. Enige nadeel aan de RAZR is dat ie standaard heel weinig geheugen heeft en dat de foto's ook niet echt scherp zijn. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Gelukkig dat ie zo stevig is dan maar: 1) hoezo te weinig geheugen? 2) Ik maak toch geen foto's dus das geen probleem. Ik gebruik een telefoon voornamelijk om te bellen eigenlijk. |
|
quote: Niet TE weinig, maar als je 'm wilt gebruiken voor mp3's of foto's dan wel. Maar zoals jij gebruik ik 'm eigenlijk alleen om te bellen. Heb 'm dan ook puur op uiterlijk gekozen, vooral het oplichtend blauw van het toetsenbord [als het donker is] is erg mooi. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
heb nog steeds me koelkast me nokia 6750.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ajoh, die van mij is ook oud enzo: |
|
ik bennog steeds zo blij met m'nalles kunner: behalve foto's maar daar heb ikm'n 6230 voor.... |
|
Neukia 6610i. Niet nemen dat kreng... De looks van deze zijn geweldig, maar het geluid uit dat ding is zo bar slecht, ik versta de andere lijn vaak maar half. Bovendien krijg je de foto's van je mobiel enkel met een belachelijk duur kabeltje. In april weer een nieuwe, dus nog even geduld! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Je kunt ze ook via mms naar mail toe sturen ... |
|
Binnenkort bezit ik deze De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: ongetwijfeld weer tegen woekerprijzen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: oie die heeft ingebouwde gps right? vette shit moet voor me ngage effe een bt-gps hebben... |
|
quote: niet ingebouwd, maar ik heb tomtom al klaar liggen, alleen nog ff een bt-gps muisje halen De heerschappij, dat ben jij! |
|
Sony Ericsson T630 ondertussen al m'n derde gsm Eerste: Nokia 5110, scherm kapotgegaan Tweede: Ericsson T29, microfoon stuk Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
deze krijg ik binnenkort, en ik heb een nokia nog wat (zon overbekende die je overal ziet) maar ik heb vrij weinig verstand van telefoons, neem deze alleen maar omdat tele2 er een goedkoop abbo bij heeft met eerste 2 mnd gratis Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gebruiken doe ik hem zelden of nooit, maar ik heb al een paar jaar een Swing 400 - en pleasantly old-fashioned als ik ben, ben ik niet van plan die te vervangen voor 'ie van ellende uit elkaar valt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |