|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij vind 480,- wel best, Gore in mn oor vindt 100,- wel best en betaald liever geen 380,- voor die extra street-credibility en een ingebouwde flut camera. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
Ik heb een abbo voor 16,25 per maand (2 jaar lang) en mag er voor 32,50 per maand mee bellen en smsen. Nu bel ik niet veel, smsen dan weer wel. Anyway, ik kreeg er een Samsung E720 bij. Wat een vertiefte kuttelefoon was dat, binnen maand al problemen mee en binnen half jaar was die helemaal kapoet. Toen verkocht aan de telefoonturk :') Vervolgens via mijn pa zijn bedrijfsabbo (hij kan elk jaar een nieuwe telefoon uitzoeken, maar wilde zijn oude niet kwijt) weer terug gegaan naar een Nokia. Op zich wel geinig telefoontje, maar mij net wat teveel functies. Ahja, in februari weer een andere uitzoeken bij abbo. |
|
Leeeeluk |
|
quote: Ach, dat toestel was toch "gratis" dus door hem te verkopen draai je uiteindelijk met winst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik kan er mee bellen, ik kan er mee smsen, ik kan het laten vallen en het werkt nog steeds, ik kan het meewassen in de wasmachine en het werkt nog steeds. Prima dus. |
|
Dat laatste is wel gaaf, hehe. |
|
Het is gewoon een huisvrouwvriendelijk toestel |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
lol@ die met de transformers "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat Will It Blend is echt gay. |
|
Echt niet. Die met die chemische lichtstaafjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Morgen voor zakelijk gebruik een nieuw abonnement afsluiten, krijg er een Nokia bij geloof ik. |
|
Heb nog altijd mijn Motorola V3 Razr (eerste type), inmiddels al weer een jaar of twee geloof ik. Hij is wel een beetje gehavend (misschien had ik er geen bier mee open moeten maken) en er zit stof onder het display, en de accu is erg slecht geworden.. Omdat ik vorig jaar geen nieuwe telefoon heb genomen is mijn abo tarief verlaagd naar iets van 5 euro per maand voor 200 minuten (exclusief alle sms'jes). Ik twijfel nu tussen OF een nieuwe abo met nieuwe telefoon (waar je overigens wel altijd geld voor betaald, ook al lijkt het een cadeautje) of een kleine revisie van mijn V3 en gewoon weer een lekker laag abo-bedrag. Dat zou inhouden: een complete nieuwe behuizing van de telefoon + accu (zelfbouwkitje) voor zo'n 100 euro. |
|
|
|
|
|
Heb er 2 die ik gebruik. Elk jaar een nieuw mobieltje is wel een must!! Een samsung D600 en een Qtek die geen Qtek mag heten omdat er T-mobile op moet staan. Vooral met die laatste ben ik erg blij!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
ik heb nog steeds deze gewoon omdat ie pimp is, maar ik wil nu eigenlijk wel weer een nieuwe Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: ja, ik heb een nokia 7373... kan er niet zonder... maar kan nu me rekeningen eindelijk in de hand houden... verders is het ongeloofelijk handig, vind ik.. en heb der nog niks mee gehad tot nu toe... |
|
35 USD |
|
Godver wat heb ik me de laatste week de tering lopen ergeren aan al die mongolen op het werk die de hele pauze krom liggen van het lachen om allerhande kneuzige geluidjes, beltonen en andere semi-lollige ongein op die kankermobieltjes. Het is gewoon te kansloos voor woorden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ai ai ai... werk je soms als chauffeur op een Utrechtse stadsbus Maar serieus, al die ongein op de gsm is inderdaad iets om droevig van te worden.. Op mijn werk is een iemand die al 3 maanden elke keer lacht om zijn eigen 'de batterij is bijna op' ringtone |
|
Om nog maar niet te spreken over die gasten die zo druk zijn met mobiel internet dat ze hun werk vergeten te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hahahaha, dat is exact hetzelfde als wat ik heb moeten doorstaan, inclusief de beltoon. Ik snap het echt niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |