|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft mijn vriendin ook, zinloze gadget |
|
Klopt. Heel soms is wel relaxt als je moet wachten |
|
mijn schermpje is verneukt Bestaat er ook iets om krassen van de display te verwijderen?? Suck my piss |
|
poetsen met tandpasta/polijsten |
|
Echt? Ga ik dan maar is proberen! |
|
Zelfs gaatjes. |
|
Zo'n HTC touch, is dat wat? Ik mag namelijk over een maandje een nieuwe handy uitzoeken brothers. Against God and Government |
|
Deze dus [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-10-2008 17:49] Against God and Government |
|
quote: turtlewax Doet ook wonderen voor je cd's Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Er vantevoren een screenprotector op plakken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Schijnt wel een topding te zijn, zelf nog niet getest.. Geloof overwegend positieve reacties! Anders gewoon ff googlen op "HTV Touch Review", moet dat goedkomen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dat is wel de touch pro. De toch diamond heeft geen qwerty board. Als je de achterkant niets vind neem dan de branded versies van T-mobile. Die kan je wel gewoon neerleggen e.d. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
fijn dingetje wel! ik heb overigens de gewone versie, dus zonder toetsenbordje. wel even lastig om alles naar eigen wensen te krijgen maar dat zal wel gewenning zijn na 10 jaar motorola. het enige wat ik minder vind, is dat de batterij zo snel leeg is Je moeder. |
|
quote: Mijn shine doet het nu nog steeds na een jaar en tig keer laten vallen op beton. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nog lui met een iphone? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goaf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mijn Iphone komt dinsdag weer retour. Was stoek. Maar ja.. dat had met gravity te maken. 'Goed dat ik er een verzekering voor had.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:WTF? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HOAX... Net zoals met mobiele phones popcorn maken.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hihi idd ook gezien |
|
Deze heb ik binnenkort, Samsung G600 5 MP camera, en meer van dat soort dingen. Puik apparaat. Mijn huidige E900 gaat door naar mijn broertje, die op dit moment met een Sony uit de steentijd loopt. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-11-2008 16:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zelf geef ik de voorkeur aan dit toestel: Altijd goed bereik, mooie kleur en design, ik kan me er helemaal in vinden, hij schijnt er zelfs te zijn in een donkerder tint antraciet! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-11-2008 16:33] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: niet alleen een iphone, ik heb ook die rooie knop!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |