|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou doen: 10 ?"webwim rules" 20 goto 10 run Oud Vuil. |
|
quote: n3rd |
|
Alcatel one touch 331. Prepaid, doet het prima, zet er vanmiddag een NL simkaart in (wil geen nieuwe mobo aanschaffen). MuayThaigerrr!! |
|
Deze ga ik nemen: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dat is een leuk dingetje, mijn vader heeft hem. Die ingebouwde mp3-speler is van verbazingwekkend goede kwaliteit voor een telefoon. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik vind die helemaal niet leuk. alser gebelt word maakt hij ontzettend lawaai. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb een NEC die ik gratis bij mijn ADSL-abonnement kreeg, anders had ik gewoon nog steeds zo'n oud ding waar je alleen maar mee kunt bellen. Ik moet toegeven dat ik die NEC best veel gebruik om mee te emailen, dat is toch best wel handig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dat hebben wel meer telefoons. Ringtones noemt men dat geluid vaak, is niet erg, kan je uitzetten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb hem altijd op vibreren staan en in mijn kontzak zitten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Juist, en dan niet opnemen en gewoon door laten trillen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik wil ook een nieuw mobieltje. Hij hoeft niet veel te kunnen, alleen vind ik een cameraatje wel leuk en wat spelletjes. Ik dacht aan een nokia of een sony ericson. Iemand iets aan te raden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Precies. En als er niemand in de buurt is ook nog even een beetje met mijn plasser spelen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:0800-0105 |
|
Sony Ericsson raad ik sowieso af. Ik vind de telefoons zelf ontzettend onhandig in gebruik i.m.o. en dat altijd-aanwezige groene knipperlichtje op de bovenkant word ik nog steeds gillend wakker van. Oja, die telefoons kunnen er overigens ook niet zo goed tegen om gewassen te worden op de één of andere manier. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
euhm ... DUH ? |
|
quote: ...Waar de trilfunctie weer een extra genot geeft aan deze handeling. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Mijn vriendin heeft een kleine meid, van 14 maanden. Die heeft de oude nokia van mams gehad. dan stoppen ze die in haar kontzak van haar broek en bellen haar op, dan trilt dat ding, en dan snapt ze er niets meer van. ze kruipt dan helemaal in het rond. en kan er niet bij. echt grappig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: k moet ik die ook niet hebben dus. ik ben een kluns en ik laat hem vast wel eens vallen in het water ofzo Nokia On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben wel erg tevreden over de overlevingskansen van mijn NEC telefoontje, laatst waren we wat aan het klooien op mijn werk en vloog mijn telefoon keihard uit mijn zak en barstte een beetje open, ik klikte alle delen weer in elkaar en hij deed het gewoon. Ik heb genoeg telefoons gehad die gelijk naar de haaien waren als je ze één keer liet vallen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik liet hem gewoon in mijn broekzak zitten. Maar achteraf rook mijn telefoon wel fris! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat dan weer wel....... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb er al 2 jaar geen meer, in een woede aanval kapot gegooid There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Heuy!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een ras dat iig lust (en op heeft..) Heuy!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |