|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk betaal je daarvoor. Hi 15 euro per maand met toestel ( of kado uitzoeken) per minuut: 20 cent - 75 min per maand sms: 10 cent - 150 sms per maand mms: 20 cent - 75 mms per maand Hi sim only 7.50 euro per maand per minuut: 10 cent - 75 min per maand sms: 5 cent - 150 sms per maand mms: 10 cent - 75 mms per maand Scheelt dus al 180 euro per 24 maanden als je alles verbeld. Een laptop of tomtom kost alleen meer dan 180 euro. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-05-2008 12:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Doen!! Heb dit toestel nu ook en het is een alleskunner. Lekker vlot internet, goede camera en redelijk goede software. Zorg alleen wel dat je de 8gb neemt, geen geklooi met kaartjes etc. S6 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Aangezien mijn Motorola V3 ergens onder de modder op wacken ligt (of in handen van een niet zo'n eerlijke vinder) ga ik nu toch eindelijk ook maar eens voor een nieuwe.. Waarschijnlijk wordt het deze: Lekker degelijk en simpel en naar mijn idee een stuk chiquer qua design dan al die bling bling prut die tegenwoordig op de markt gebracht wordt. En je kan er mee bellen |
|
Waarom chique? Als het tegen je oor of in je broekzak zit kan je er toch niet naar kijken... Ik zit er trouwens aan te denken om bij verloop van het abonnement in december zo'n telefoon met tv te nemen bij KPN, helaas lijkt KPN mij iets teveel op PKN... |
|
quote: Daar heb je dan ook wel weer een punt quote: WTF?! Wat moet je in godsnaam met TV op je mobiel? Er wordt alleen maar pulp uitgezonden in Nederland. Dat je divx wilt kunnen kijken is een ding, maar tv ontvangen op je gsm.. |
|
quote: Dikke +1, heb niet eens kabelTV thuis... ga geen geld betalen voor die rotzooi, kijk liever een DVD of een serie op DVD, alles van TV wat wel de moeite waard is kun je ook wel op internet bekijken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nouja, ik vind het wel een grappige gadget. En voor die 10 euro... The trend is dead. |
|
Vorige week nieuw gekocht voor maar 25piek! Werkt prima! Wat moet je nou met al die extra's... Bellen en smssen dat is toch alles wat je er mee hoeft te doen.... |
|
quote: als je er TV op wil dan moet je zsorgen dattie er ook een beetje chique uitziet, je kijkt er dan wel naar. maar ik deel de mening met anderen: Telefoons zijn voor bellen. |
|
quote: En er moet een goeie wekker in zitten!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja een wekker is wel handig. |
|
quote: Verleden week gekocht voor 25 piek? Kan niet he... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heeft iemand die nieuwe HTC touch diamond al? Ben er wel benieuwd naar... Zenial |
|
De vriendin van mijn zwager heeft em, ik vond de bediening echt godsgruwelijk kut. Touchpad werkt echt klote. Ik was geinteresseerd in dat ding, maar nu stuk minder ... |
|
quote: Ik wacht even op de pro versie die heeft een toetsenbord. |
|
Een touchscreen lijkt me niets eigenlijk.. Ga binnenkort een nieuwe abo halen met gsm. Wordt sowieso een Nokia, twijfel nog tussen deze twee: N78 of N6500 Classic Waarschijnlijk wordt het de N78, die heeft toch wel een stuk meer mogelijkheden en uitbreidbaar geheugen. Prijs valt mee, voor zo'n 30 euro per maand (240min bel / 480 sms en onbeperkt online) krijg ik hem bij een 1-jarige abo zo goed als gratis |
|
Ja. Ik heb een mobieltje. Omdat ik het handig vind ^^ Ik heb een Sony Ericson S500i Ik heb er redelijk vaak problemen mee eigenlijk HIj gaat spontaan uit, pakt mijn oordoppies niet, valt uit elkaar en het internet gaat aan terwijl de toetsenblokkering aan staat Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Zijn er hier mensen wie het al eens gelukt is om sim-only abonnement te verlengen? Mijn telefoon doet het nog, over een aantal maanden krijg ik een Blackberry () dus een nieuw toestel hoef ik niet en met 350 minuten voor 17,50 ipv 35 euro ben ik best wel tevreden nu. Het ziet er alleen niet uit dat ik dat abonnement kan verlengen bij Vodafone Tips anyone? |
|
Ga met Ben of t-mobile bellen voor minder? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Niet van die gekke dingen zeggen he |
|
quote: http://www.typhone.nl/verlenging/3/vodafone/sim_only |
|
quote:Dank u! Dat is zelfs nog minder dan ik er nu voor betaal |
|
quote: Zijn veel externe partijen die die verlengingen aanbieden, meestal veel betere aanbiedingen dan de providers zelf. |
|
quote:Ohjee, een Blackberry van je werk: 'Je krijgt van ons een blackberry en daarvoor in ruil kunnen we jou 24 uur per dag lastigvallen.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |