|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weggooien en een nieuwe halen |
|
Maar kwil geen nieuwe.. ik wil deze.. Go! Go! Go! |
|
Heb je een mobiele telefoon? Ja Waarom wel, waarom niet? makkelijk bereikbaar, zeker voor op mn werk Wat voor één? een motorole V3 blck Ooit problemen mee? nope, sim laten unlocken omdat het eigenlijk een prepay was maar nog nooit wat mee gehad. |
|
Binnenkort maar eens een nieuwe scoren, abonnementstermijn is toch voorbij dus even verlengen die handel. |
|
Ik zweer bij Sony Ericsson, veel gebruiksvriendelijker IMHO als Nokia.. Wil nu de K800i wel eigenlijk, maargoed, eerst maar eens wachten tot mn abonnement afloopt.. Tegen die tijd is er wel weer wat vetters uit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En anders hopen dat ik wakker blijf Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Als het goed is krijg ik binnenkort deze: Ik hoop alleen wel dat Vodafone snel dat contract opstuurt want ik wil wel graag mijn nummer houden |
|
Ach, sinds ik je nummer heb, heb ik je geloof ik nog nooit gebeld, dus merken dat je een ander hebt zal ik niet snel |
|
quote:Nee maar ik zal wel jouw nummer in die nieuwe foon moeten zetten |
|
Ga je dan lieve berichtjes sturen zo 's avonds laat??ja? ja?? |
|
Ah! Contract lag al een week bij de post |
|
|
|
quote:www.watismijnbenedenbuurmandan.nl |
|
Uhhh een samsung, zo'n zwarte maar niet de nieuwste, LB ook trouwens, ik kan dr mee bellen, foto's schieten en mp3tjes luisteren, meer heeft een moon niet nodig! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Nou, spellen natuurlijk. Ben nu wat (950) java games aan het downen. |
|
quote: Ja dat interesseert me nu niets voor op mijn mobje...doe ik wel op de pc of ps2 Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Die dingen heb ik meestal niet bij me als ik me verveel op het werk ofzo. |
|
Ja, dan is het zeker handig...ik zit lekker de hele dag thuis met de kids en games! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Heel goed! Ik hoop evt tzt huisman te worden. |
|
Ik zal voor je duimen!! Maarre zeeeeeer goede instelling!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik heb een Siemans Sl 65, is wel een relaxed ding. Alleen de camera is nogal bagger . |
|
Ik heb een Nokia. Welke weet ik niet. Je kan er iig mee bellen en sms-en. Dit is m'n eerste GaySM ever, en tevens m'n laatste. Wat een kutdingen. |
|
Zojuist per SMS ontvangen: "We hebben de opzegging van je abonnement ontvangen. Jammer dat je weggaat! Binnen 3 weken ontvang je nog een bevestigingsbrief net de einddatum. Groeten van Hi" Houdoe en bedankt ermee. Op naar Vodafone |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |