|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Deze heb ik ook sinds kort. Prima toestel. Kan alles wat ie moet kunnen en ook nog een mp3 speler, radio en camere (incl. video). EDGE ondersteuning zorgt voor lekker vlot internetten en je kan het geheugen uitbreiden met mmc kaartjes tot 1 GB Sinds gister heb ik er ook een heerschende bluetooth carkit bij en ontdekt dat ie voice dialing heeft. *rajackar is voorlopig dik tevreden* |
|
quote: Ja, deze heb ik ook, opzich een prima ding, enig irritante is dat er een soort van vertraging is als je opneemt, voordat de gene die je belt jouw kan horen... Daarom ben ik alweer opzoek naar een nieuwe mobiel eigenlijk, het is ongelovelijk irritant als je 3x hoi roept terwijl er nog niet eens een verbinding is, ik kan er niet echt aan wennen.. Another Day, Another Way .... |
|
quote:Aha KPN |
|
quote: Same here. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wij hebben er momenteel drie ... Nec 410 Nokia 5140 (van mijn meissie, maar neem ik over) Nokia 3510i (heb ik nu, maar begint af te takelen) |
|
Hmz de samsung d600 lijkt me wel wat, jammer aleen dat ie bij de grotere phone zaken nog niet te krijgen is als ik het zo op inet zie. |
|
iig wel bij primafoon, kpn, hi ... |
|
Op de sites staat ie niet hoor hehe. aleen van die vreemde webshops beweren hem al te hebben, verder staat overal : binnenkort (3de kwartaal van 2005) |
|
Zag vandaag op mijn werk dat ie nu of binnenkort komt .. zal morgen ff precieze datum voor je checken ... |
|
Alvast bedankt. |
|
Toevallig kreeg ik d´r net een in m´n handen gedrukt I am the 1%. |
|
ouhoud ... |
|
Sam D600 komt 3 okt Rensy |
|
quote: Ja, maar ik ben al 2 jaar niet meer debiel berijkbaar.. En zo'n dingetje gratis sla je niet af als echte geintegreerde buitenlander. I am the 1%. |
|
thnx jenje. |
|
|
|
Heb sinds vandaag ook zo'n kreng. Mocht zolangzamerhand ook wel es op m'n 35 e. Ik weet al hoe ik em aan moet zetten Tis een Nokia met een nummertje erachter overigens.. spelfout weggehaald... |
|
Motorola razr V3 prima ding..alleen maar 5 mb geheugen btw prima camera erin..verders kan ie niks...zoals ik dus. (ik zal het zelf maar zeggen) video heb je geen klote aan..5 mb geheugen kan je nog geeneens een intro op maken [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-12-2005 20:01] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mijn telefoon belt en sms't. En oh ja, d'r zit ook nog een agenda in. En da's ook alles wat ik er mee wil kunnen! Om muziek te luisteren heb ik m'n iPod, en voor foto's een fototoestel. Al die dingen op een telefoontje? Tuurlijk is 't grappig, maar ik heb er geen behoefte aan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb sinds maandag een nokia 6310i, bevalt erg goed. Genoeg mogelijkheden zonder al die gein van muziek, foto's enzo They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ja zo een heb ik ook. Moet er alleen nog een camera bij kopen. |
|
Iemand ervaring met Vodafone? Aantal belminuten of SMS (binnen Bel & SMS TeGoed) 200/200 Bedrag per maand € 10.95 Prijs per belminuut (binnen TeGoed) € 0.05 Prijs per SMS (binnen TeGoed) € 0.05 Eenmalige aansluitkosten € 0.00 Contractduur in jaren 1 Leek me wel wat, maar het schijnt dat de kwaliteit van de providers nogal verschilt. |
|
Vodafone is prima. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |