|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb zo'n I-mode ding van NEC.. En nog een la vol oude Nokia's en Sony's Ik vind mezelf zo belangrijk dat ik denk dat ik bereikbaar moet zijn namelijk |
|
quote: Nokia 3310 van de zaak |
|
quote: hej, die heb ik ook, gekocht van iemand die ook bij de postbank zo'n ding gekregen had ofzo. lekker foontje, klein, niet zo glad (blijft op het dashboard van de auto liggen met 200 km/uur) en hij is idd erg stevig, kun je nog eens laten vallen. natuurlijk prepaid, want ik heb hem alleen maar voor nood, ik denk dat 3 mensen m'n nummer hebben. Oud Vuil. |
|
Ik heb een 3310..vinnut nog steeds een geweldig ding Hoewel ik die I-mode ook wel zou willen hebben Boeit me eigenlijk nie zoveel...Nokia is goed genoeg voor me, en ben en blijf bereikbaar dus "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik gebruik nu weer mn Sony CMD-C1 wel wat groot maar werkt nog wel, ondanks wat problemen met de accu maar dat is bekend van de C1, daar naast heb ik nog een Trium Geo, wat een klote ding, als ik wil bellen zegt hij eerst 10 keer dat er geen verbinding is en daarna kan k eindelijk bellen, waarna hij na een paar min. de verbinding verbreekt en weer t zelfde zegt, ook heb deze problemen met de accu, kort om, geen Trium Geo meer, na een heerlijke avond is deze Trium naar mijn Spijt helaas door mij vermoord en leterlijk en figuurlijk begraven Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Wat gek dat nederlanders mobieltje zeggen trouwens... dat ding heet toch gewoon GSM...? |
|
opzich niet zo gek omdat de meeste gebruikers van de GSM in nl zich toch niet intereseren voor technische termen en het woord Mobieltje opzich net zo maklijk in de mond ligt als GSM en trouwens bij uitspraak evenveel lettergrepen heeft Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: hehhehheh Oud Vuil. |
|
Ik heb een swing 666, mijn tweede, want een paar weken terug had ik de eerste tegen de muur aan stukjes gegooid. Daarvoor heb ik ook al een aantal handy's gehad, maar dit is mijn eerste die echt behoorlijk klein is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
sagem mw 936 heerlijk telefoontje, niet te groot niet te klein, lekker licht, golf en solitaire erop (en schuifpuzzel ) trilfuncie, luidspreker ik zou dood gaan zonder dat ding (geen vaste telefoon) My madness, my sadness |
|
Voor mij is een gay-sm volledig zinloos, dus koop ik er geen. Onbereikbaar zijn heerscht. |
|
Bereikbaarheid bij noodgevallen heerscht toch ook wel. Heb trouwens nu Nokia 3410 (is 3e mobiel). Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb een simpele Nokia 3330..als het maar belt Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nee, geen mobiel waarom niet? hij is gejat in de kroeg ! en ik was er best gewend aan geraakt het is nl toch erg handig! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik heb net een nokia 3210 gekocht voor 5 euro ik wou er eigenlijk ook geen, maar aangezien de prijs-kwaliteit bij deze errug goed meeviel, heb ik hem toch maar gekocht en hij doet het prima true disco chick |
|
K heb een postbank siemens m35i k vinnet alleen erg irritant dat het tril alarm zo zacht trilt. Meestal voel k m niet eens... is daar iets aan te doen? |
|
nope...wat wou je ermee doen? opvoeren "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik had ook zo'n postbank siemens ding. Maar ik gebruikte hem alleen maar om te kijken hoe laat het is. Maar ik ben hem nu kwijt (waarizzienou?) en ik koop liever een horloge dan een nieuwe telefoon I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Een nokia, wat voor model het is weet ik niet. |
|
Postbank Siemens ja! Gratiz . Ding is soms handig, bv. vanavond ook als ik naar Doetinchem Rock City ga om de één of andere band te bekijken en ik met wat lui afspreek. |
|
Ik geloof dat ik een Nokia 3310 heb,prepaid. Ik gebruik hem amper, ik verstuur heel soms een smsje of als iemand me op moet komen halen bij het station o.i.d. dan is het wel handig. Echt bereikbaar ben ik toch niet, met een gsm, want ik ben hem meestal kwijt. |
|
k heb er ook 1....n Siemens C45, bij de albert heijn gekocht erg handig voor als je bandleden zoals altijd te laat komen en op de uni |
|
quote: Als we je nodig hebben loggen we wel in op ZM Wiegen Meister ! |
|
Mijn mobiel heeft een aan/uit knop, zodat ik zelf bepaal wanneer ik bereikbaar ben Maar als bv de NS me weereens in steek laat, is een mobieltje erg handig! Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |