|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat vind je dan van mijn ubergave, al zo'n 10 weken niet gebruikte 8110i? |
|
The Matrix. Ik heb ook zo'n ding gehad....in 1995 of zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alleen jammer dat je je accu rugpack niet laat zien. Bazzio Attacks!!! |
|
Sinds zaterdag een nieuwe Heb geen vaste telefoon dus gebruik mijn mobieltje erg veel. Erg leuk speelgoed dit dingetje But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: OF NIET DAN!!! Suck my piss |
|
quote: Hij belt en sms't goed. quote: De knopjes vallen mee. Maar het is dan ook niet gemaakt voor mensen met erg dikke vingers. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-12-2004 15:01] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Een samsung nogwat. |
|
mijn mobiel is gaaf: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Als je er meer hebt kan je huisjes bouwen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ben de mijne afgelopen zaterdag verloren hoop dat er geen misbruik van is gemaakt.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ericsson T29 sinds 3 jaar-van m'n vorige is het scherm gecrasht (Nokia 5110). Heb griezelfilmgeluiden op m'n antwoordapparaat gezet...altijd reuze lachen met de bellers hun reacties Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb de Nokia 3310. Tja, al wat ouder model. Ik hoef niet zo vlug een nieuwer ding, vind t wel best zo. |
|
quote:pff .. ik heb hele poezelige vingertjes .. |
|
quote:al laten blokkeren dan? |
|
Ik wil een ander mobieltje, ik heb nu een NEC N223i en ik vind het een vervelend rotding! Van mijn pa gehad die dat ding weer had gekregen bij een planet abbo. Ik ga vooral voor leuke prijzen en gebruiksgemak, gebruik dat ding voor werktelefoontjes, sms en voicemail (prepaid dus). Iemand een leuke tip? |
|
0800-0105 ... |
|
quote: Ik was vanmiddag bij de kijkshop. Daar hadden ze zo'n Siemens geval voor 50 pleuro in de aanbieding. Best een geinig ding maar zeker geen vet coole GSM. Gewoon praktisch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
prepaid nemen is duf .. je betaa;ld je blauw aan belkosten .. je kunt voor 15 pleuro per maand al een leuk abon'tje afsluiten met gratis telefoon ... |
|
ik zou niet eens weten wat bellen kost. Ik heb al sinds 2000 geen telefoonrekening gezien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ga nu echt niet opnoemen wat alle tarieven zijn van KPN abo's |
|
Wij hebben Vodafone. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ah niet geweten dat men daar ook mobieltjes verkoopt. quote: Tja maar ik redt dat niet eens hoor, 15 euro per maand. Ik doe met een tegoed kaart van 20 euro, zo'n 2 tot 3 maanden. Ik bel haast nooit met mijn mobiel, alleen naar het werk als ik mijn bus heb gemist of als ik voicemail heb ontvangen. Oja en ik gebruik dat ding voor als ik ergens stil kom te staan met de auto. Vaste telefoon gebruik ik meer, voornamelijk om naar de belastingdienst te bellen hehe. |
|
quote: Wel aardig maar hij is na een jaar al half stuk en de GPRS verbinding is TRAAG. maar dat laatste kan ook aan telfort liggen. Ik was eigenlijk tevredener mijn mijn oude 6210. |
|
Oja, die bruine met dat c:// Ofzo. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |