|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb op dit moment ook nog een Vodafone abonoment. Heb 'm via internet besteld Eenmalig €13 hoeven betalen en nu 100 belminuten per maand. Kom daar meestal wel mee uit. Dit toestel heb ik er laatst bij gekocht |
|
quote: Oke, dankjewel! |
|
quote: Ah, die heb ik nu ook, maar dan een zwarte. Prima ding, hoor, imo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-05-2006 21:54] |
|
quote: Die heb ik ook, maar dan 2x (1 keer van werk en 1 x prive). Sinds kort ook een bluetoothcarkit en dat werkt echt prima! Dit weekend nog ff een lader gescoord voor EUR 2,50 bij een tankstation (zo een die je in de sigarettenaansteker prikt), werkt prima |
|
Heb nog steeds deze: Werkt perfect. Geen spijt van gehad, alleen jammer dat het geheugen niet uit te breiden is. Sinds kort werkt m'n bluetooth stick ook, dus heb nu een Iron Maiden ringtone . Ideaal dingetje, ook vrij robuust. Heeft al een aantal valpartijen overleefd. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Paupers. |
|
quote: Hmmm, ik ben heeeeeel gauw weer van Vodafone afgestapt toen ik de mogelijkheid kreeg.. Als je bij VF over je bundel heen gaat dan bereid je maar voor op een enorme rekening! Ook vaak gezeik met dubbele rekeningen, spook-smsjes, ik ben enorm blij dat ik nu mijn KPN abonnement heb!! Vodafone gemiddeld 120 euro in de maand, nu bij KPN gemiddeld 50.. Zelfde belgedrag.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
prima dingetje plus mp3 speler erin etc. |
|
Ik had laatst een met een cameratje... maar daar is een Massive assault sticker overheen gegaan hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nog steeds geen mobiel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Deze krijg ik volgende week: Samsung z320i Maar dan zonder dat tering O2, heb ik al lang genoeg aan vast gezeten [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-05-2006 15:46] Bruce Banner |
|
quote: Ik bel en sms vrij weinig, maar ik heb al genoeg problemen met mijn internetverbinding dus ik heb liever iets dat wel goed werkt voor een paar euro meer. T-Mobile schijnt wel goed te werken en heeft dezelfde prijs als Vodafone. Het is maar een paar euro per maand duurder bij KPN, maar ik kies wel liever direct het beste. Edit: Of eigenlijk zijn Orange en Hi goedkoper, hmmm... Na Vodafone is Hi voor mij het goedkoopst en zit ik in een erg veilige marge binnen mijn abonnement, ik had al een Hi-abonnement, dus ik denk dat ik die maar voortzet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2006 16:40] |
|
Hi works fine for me! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ah, ik heb weleens rare rekeningen van ze gekregen, maar volgens mij lag dat aan mij. |
|
werkt nog steeds perfect, kan alles hebben! |
|
tweedehandstelefoonturk rules |
|
Zo! - Van Hi 15 euro naar Hi Sim Only 10 euro overgestapt. - Tele2 abonnement opgezegt. - KPN belbasis abonnement omgezet in een KPN belbudget abonnement. - Mijn Tiscali abonnement van 3MB per seconde omgezet in een ADSL T4-abonnement. - Visa Card opgezegt. Misschien koop ik er nog een ADSL-/telefoniemodem bij, maar ik denk dat ik het zo al wel goed vind. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2006 18:16] |
|
Ik heb een leven |
|
Ik ook weer een beetje meer, over ongeveer 10 werkdagen! |
|
|
|
quote: oja? volgens mij is dat alweer tijdenlang gewoon weer telfort hoor ik heb telfort prepaid, lekker cheap en nooit gedoe mee gehad. en een motorola v525 erbij. al sinds 98 motorola's gehad (3e nu) en bevallen ook nog perfect Je moeder. |
|
heb deze nu bijna een jaar. alleen niet van Wind dan. superfijn toestel! alleen lukt het me om de een of andere reden niet om mijn mp3's als ringtone in te stellen [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 30-05-2006 17:58] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
moet je een motorola kopen zo één: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-05-2006 18:00] Je moeder. |
|
misschien wanneer mijn abbo afloopt maar tot nu toe bevalt mijn samsung me prima in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |