|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ooit een keer zo'n ding van mijn ouders gekregen, een Motorola ofzoiets.Ik gebruik hem bijna nooit. En ik heb er een Breakin The Law ringtone voor gemaakt. .. |
|
Heb geen mobieltje. Maar ik zal der toch ooit eens aan moeten geloven helaas. Klotedingen spelfout weggehaald... |
|
Dan moet er eerst een zeer uitgebreide handleiding voor jou worden geschreven |
|
quote: Die kans is aanwezig ja....kan die krengen niet eens aankrijgen hehe spelfout weggehaald... |
|
Dat bedoel ik dus, je kunt wel een jaar vrij nemen om de handleiding te lezen hehehehe |
|
Goud van oud. Werkt prima, is alleen niet meer zo mobiel. Er móet een stopcontact in de buurt zijn, want het ontvangen van een berichtje heeft als consequentie, dat de telefoon leeg is. Maar verder, prima ding! Oud Vuil. |
|
Heb zo'n S55 lijkt veel op dat ding dat jij heb Wim alleen dan nieuwer natuurlijk Prima dingen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Antiek |
|
Maar het design is goed, zoals 0Tolerenceopmerkte, ze gebruiken het nog steeds. Oud Vuil. |
|
|
|
beetje eng, dat kleine handje en die grote hand. Oud Vuil. |
|
quote: Jij ziet ook echt alleen wat je WIL zien he wim? |
|
quote:lelijk en te kleine knoppies ... |
|
Ik heb nog steeds zo'n Nokia 3330 ofzo. Het belt, dus is het goed. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Suck my piss |
|
quote: Net zoiets als jij dus?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: CULT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
neukia 6310i eigenlijk is ie 'op'. Die dingen worden in 3 jaar tijd afgeschreven bij ons (is van werk), maar de nieuwe lichting die iedereen nu krijgt heeft geen blue tooth en infrarood en dat gebruik ik erg regelmatig. prima ding, niet te klein iig want daar wordt ik helemaal zenuwachtig van |
|
De mijne Een jaar terug gekregen als kerstcadeau van mijn toenmalige vriendin Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: bel je ook nog steeds op haar kosten? |
|
quote: Zit bij base, moet je opladen met herlaadkaarten, betaal ik zelf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
prie peet .... |
|
quote: inderdiied Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mooi ding. Hoe vind jij hem? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |