|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt daar niet door .. |
|
quote: Ok dan geef ik jou wel de schuld van mijn typefouten. |
|
Neen dré, dat ben jij zelf! |
|
Ik ben jou? |
|
quote: Oh die past ook wel in je bh On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:past prima! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
|
|
mp3-spelert + 2gig ftw |
|
Een roze (ja roze!!) Nokia 6111. Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
quote: Gecondoleerd he. |
|
quote:En in nog wel meer plekjes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gebruik hem nu 1 dag, en ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn. Software die erbij zit is ook ideaal, van CD naar mijn telefoon MP3's rippen. Geluidskwaliteit is ook super! En wat ik helemaal gaaf vind is dat de muziek uitfade als je gebeld wordt, en dat je dan via je dopjes het gesprek kunt voeren, mic in het kabeltje. Topding! |
|
quote: heb ik ook, in;t zwart, relaxte phone, zeker met pocket internet erop But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb een W800 + 4GB = MP3 spelert "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mijn juweeltje: Sony Ericsson W850 i Het is de lichtinval ;') |
|
die standaard doppen zijn alleen wel meuk, die zou ik wel snel vervangen door Sony's of misschien zelfs dure in-ear. Dat verschil merk je zeker! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Eine LG chocolate black edition SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik heb de oordopjes ook vervangen want die dingen die ik erbij kreeg klonken niet. Ik heb nu inderdaad Sony oordopjes haha Het is de lichtinval ;') |
|
Voor wie er 1 wil kopen, http://www.smashsworld.com/2007/06/10-things-that-absolutely-suck-about.php Wat er allemaal zuigt aan de iphone. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-07-2007 15:10] Een kleine snol zit zo vol. |
|
teeheehee nu weet ik weer waarom ik zo'n gewone heb waarmee ik kan bellen en smsen en meer dan ook niet. internetten. pft. voor muziek onderweg zit er altijd wel een andere sjaak in de coupe met zijn mp3spelert zo hard dat ik mee kan zingen, haha! |
|
Moet niks hebben van gsm, haast nooit gebruikt, nu heb ik er al in tijden geen meer. Al die extra zever dat ze er tegenwoordig ook bijdoen. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote:+1 + internet Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik sms tegenwoordig wel veel, bellen niet (hekel aan bellen) en verder sja.. tig functies waarvan ik geen idee heb hoe die te gebruiken. Het boeit me gewoon niet zo. Maar voor mijn werk is het wel onwijs handig, ik ben zowel thuis als op het werk via vaste net praktisch onbereikbaar |
|
Nog steeds deze. Kan niet meer leven zonder direct push email als ik in de auto zit. Of om al mijn relevante documenten bij de hand te hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |