|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nokia 6300 met een kpn 20 abbo met sms bundel |
|
orange heeft beduidend minder netwerk en ze hebben me ook voor 200 euro proberen te naaien |
|
Komende week ga ik van mijn Sim-only 10 euro abonnement toch maar naar een een 25 euro abonnement met deze telefoon: En dan koop ik geen fotocamera meer. |
|
Leuk telefoontje Yay, ik heb nu een sim only abbodingetje aangeschaft bij T-Mobile. €40 aan tegoed, betaal er €20 voor.. (actie die loopt tot morgen) prima dacht ik.. zo ongeveer net zoiets wat ik nu nog heb tot einde deze maand. |
|
*schop(je)* Iemand ervaringen met de Nokia N95 8gb? Grote kans dat dit em gaat worden, ben benieuwd naar wat gebruikerservaringen. De recencies op 't net waren allemaal prietpraat voor me(veel te technisch), ben gewoon benieuwd naar de plussen en minnen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb nu deze bij mijn abbo verlenging: Erg mooie phone met superveel opties, maar ik ben toch niet gecharmeerd van winmobile dus na 1 dag gebruikt te hebben gaat ie de verkoop in. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ondertussen een paar maand verder, maar nu echt volgende week (iets met leverproblemen @ leverancierding). |
|
quote: Ik loop ook al te klooien met die Hp smartphone.. Maar ff kijken voor die look a like op het www. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Watjes.. Zonder ook maar een centje pijn. |
|
Tja...jij bent ook zo onmeunig slim..daar kunnen wij niet tegenop Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oja, dat vergeet ik telkens. |
|
quote: Ik ben beter in Vodka zuipen ieder z`n sterke punten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zucht en nog niet binnen, nog meer gezeur. Even de boze klant uitgehangen, nu een telefoon meegekregen die €150,- duurder is dan die eerder bestelde hehe. Heb nu een Nokia Navigator, vanmiddag opgehaald |
|
http://www.gsmtopdeal.nl/e900/ Joepla, samsung e900. 7,50 p/mnd, 20 euro beltegoed. \ik kan er weer anderhalf jaar tegenaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die heb ik nu ook een paar week. Ben er erg over te spreken! Ik vind het alleen klote dat je gedownloade afbeeldingen niet als volledige achtergrond kan instellen (zoals dat wel kan met foto's die je gemaakt hebt met het toestel zelf) Voor de rest een puik ding ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mijn, ietwat verouderde, mobiele telefoon. Werkt overigens nog wel prima. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ow? Deze heeft toch juist niet van die tiptoetstoetsen? Dacht ik? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Nokia E50. Een heel sterk ding, met gedeeltelijk aluminium behuizing!. Alleen het plugje van de oplader is zo klein gemaakt dat er dus problemen aan kwamen doordat er teveel speling in zat op een gegeven moment. Maar die heb ik vervangen met een soort multiadapter waar je verschillende plugjes op kan zetten, dus heb gewoon een dikkere plug er aan gedaan, en in me telefoon gepropt! doet het weer goed |
|
Geen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Juist wel. Die touchscreen-achtige bedieningstoetsen bedoel je nu toch? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-04-2008 15:29] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ga binnenkort deze bestellen Met GPS en tomtom Zenial |
|
quote: Ja. Mijn vrouw heeft deze dus ook al, maar dan in het zwart. Naja, dan maar gewoon wennen, hehe. Tis zo'n mooi prijsje... Laat ik niet lopen voor een paar tiptoetsen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die dingen worden vanzelf fijn hoor Ik kan er nu al prima mee over weg. (en het is natuurlijk veel gaver als zo'n normale toets ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |